Paweł Szymczyk dołączył do zespołu agencji Reprise, obejmując nowe stanowisko head of e-commerce. Jego zadaniem jest pomoc klientom w rozwinięciu ich biznesów na marketplaceach w Polsce, ale także za granicą. Nowy head of e-commerce Reprise’a raportuje bezpośrednio do Jacka Dymkowskiego, managing directora tej agencji.
– E-commerce to bardzo pojemne określenie łączące świat mediów, handlu i technologii. Paweł wnosi bogate, trade marketingowe doświadczeniem pracy pod stronie klientów. Wraz z kolejnymi certfikacjami pracowników agencji przez Amazona i Allegro, wykonujemy duży krok w kierunku wyraźnego wzmocnienia tych kompetencji w agencji Reprise i całej grupie Mediabrands – dodaje Dymkowski.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Poprzednio Paweł Szymczyk pracował m.in. w Hasbro, gdzie jako retail activation manager CEE koordynował realizację strategii trade marketingu oraz e-commerce na sześciu rynkach w regionie CEE. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w takich firmach jak m.in. Unilever, Diageo czy Adamed.