Do głównych zadań Pawła Wojciechowskiego należeć będzie zarówno zapewnienie najwyższej jakości działań z zakresu performance marketingu dla klientów agencji jak i dalsze rozwijanie kompetencji SMG w zakresie E-commerce, z wykorzystaniem dostępu do unikalnej wiedzy w ramach sieci oraz zaawansowanego wsparcia analitycznego grupy.
„Od lat najdynamiczniej rozwijającym się obszarem rynku mediowego jest bez wątpienia rynek reklamy internetowej – a w ramach niego obszar performance marketing, czyli działań nastawionych na osiągnięcie zamierzonego celu przy optymalnym koszcie i wykorzystanych zasobach. Wraz z rosnącym udziałem e-commerce oznacza to również coraz większe znaczenie pomiaru poziomu konwersji na sprzedaż online oraz liczenie ROI. Dlatego zdecydowaliśmy się na kolejne wzmocnienie kompetencji grupy SMG w tym zakresie – utworzenie stanowiska dyrektora departamentu E-commerce w agencji Next, które w października objął Paweł Wojciechowski” – powiedziała Anna Sakowicz, Chief Digital Officer Starcom MediaVestGroup.
Zobacz również
Paweł Wojciechowski z obszarem performance marketingu i rynkiem E-commerce związany jest od 11 lat. Pracując w Interia.pl odpowiadał za promocję usług e-ecommerce i działania efektywnościowe dla partnerów firmy. Ne etapie startupu dołączył do zespołu tworzącego sieć reklamy efektywnościowej Novem, gdzie, jako dyrektor sprzedaży internetowej kierował zespołem prowadzącym kampanie efektywnościowe i programy afiliacyjne. Od 2008 roku związany z Weltbild, gdzie był dyrektorem sprzedaży internetowej a następnie dyrektorem marketingu. Współtworzył i intensywnie rozwijał sklep internetowy Weltbild.pl. Po ogłoszeniu przez niemieckich właścicieli Weltbildu decyzji o wycofaniu się z Polski, doprowadził do sprzedaży części e-commerce do grupy PWN. Od 2013 r. zarządzał spółką Ravelo i przejętym przez nią sklepem internetowym Weltbild.pl, obecnie po rebrandingu na Ravelo.pl. Prywatnie zafascynowany społeczeństwem informacyjnym, nowymi technologiami i fantastyką naukową w życiu codziennym.