Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Pekin stoi murem za Łodzią” – nowa, dowcipna kampania łódzkiego lotniska

„Pekin stoi murem za Łodzią” – nowa, dowcipna kampania łódzkiego lotniska
Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.
O autorze
1 min czytania 2019-01-21

„Monachium nie wie, że chodzi tylko o przesiadki”, „Barcelona myśli, że Łódź też leży nad wodą” – to tylko niektóre hasła z nowej, wyrazistej kampanii łódzkiego lotniska, która nawiązuje do wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti.

W ramach kampanii powstało aż 11 form reklamowych dla 11 miast: Monachium, Nowego Jorku, Pekinu, Barcelony, Rzymu, Mediolanu, Montrealu, Brukseli, Amsterdamu, Paryża i Chicago. W kampanii zostały wykorzystane formaty outdoorowe i walkboardy w okolicach galerii handlowych, formy internetowe (banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne), a także Facebook (karuzele, posty, domain ad). Idea nowych haseł na graffiti tak spodobała się odbiorcom, że sami tworzyli dowcipne hasła o różnych światowych miastach w specjalnym konkursie.

Za realizację odpowiada agencja reklamowa Ambasada BC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

22 sierpnia na pasażerów łódzkiego lotniska czekała niezwykła niespodzianka. Wychowankowie Akademii ŁKS-u wraz z Bodziem – klubową maskotką – zapraszali na odbywający się tego dnia na ligowy mecz ełkaesiaków ze Stalą Mielec.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

5 września 2018 roku Freddie Mercury skończyłby 72 lata. Z tej okazji pracownicy linii lotniczych British Airways postanowili złożyć mu hołd wyjątkowym filmem z choreografią ułożoną do piosenki „I Want To Break Free”.

PS3

Linie Turkish Airlines wykorzystały bohaterów filmu The Lego Movie, by sprawić żeby pasażerowie samolotów z zainteresowaniem wysłuchali zasad bezpieczeństwa przedstawianych tuż przed startem.

PS4

Brytyjskie linie lotnicze easyJet umieściły wielki billboard na zabytkowym budynku przy Place de la Bourse w Bordeaux, który można odczytać jedynie patrząc na wielkie lustro wodne.