Magda będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów oraz realizację planów sprzedażowych agencji Peppermint.
– Stworzone stanowisko jest kolejnym etapem wdrażania zmian w agencji oraz planów strategicznych na najbliższe miesiące – mówi Bartłomiej Cymer, CEO w agencji Peppermint i bezpośredni przełożony Magdaleny Krejpcio. – Wierzę, że dzięki doświadczeniu Magdy i jej nietuzinkowym metodom pozyskiwania nowych klientów, które natychmiast zaczęła stosować, czeka nas sporo ciekawych wyzwań i obszarów do zagospodarowania.
Zobacz również
Magda Krejpcio z branżą reklamową związana jest od czterech lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale business development agencji interaktywnej K2. Może się pochwalić współpracą m.in. z firmą z branży alkoholowej Stock Polska, organizacją WWF, czy Olimp Laboratories.
Magda jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Nauk Społecznych i Resocjalizacji.
![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/Projekt-bez-nazwy-2025-05-29T160029.058-142x0-c-default.png)
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 19 a 25 maja 2025 r. [BADANIE]