Jak wynika z raportu Ipsos „Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków”, aż 33% badanych aktywnie próbuje zredukować konsumpcję cukru. Tendencję tę widać również w decyzjach zakupowych konsumentów – aż 48% z nich sięga po napoje z niską lub zerową zawartości cukru. Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład dynamicznie rozwijającego się segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.
Zobacz również
Kolejną nowością są opakowania oraz odświeżenie wizualizacji dla wszystkich wariantów smakowych Pepsi MAX. To przede wszystkim wyjątkowa „zakręcona” butelka AXL, która zdecydowanie wyróżnia się na półce, intryguje i zachęca do zakupu. Co równie ważne, nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach