Pete Davidson twarzą nowej kampanii H&M

Pete Davidson twarzą nowej kampanii H&M
Marka odzieżowa nawiązała współpracę z amerykańskim komikiem w celu promowania odzieży męskiej nastawionej na indywidualizm, wygodę i pewność siebie.
O autorze
1 min czytania 2022-05-04

fot. about.hm.com

W nowej kampanii H&M na pierwszym planie stawia osobisty styl oraz wyrażanie siebie za pomocą ubrań. Marka zaprosiła do współpracy Pete’a Davidsona – komika, aktora i scenarzystę, który często wybiera nietypowe stylizacje, łącząc kontrastujące wzory i style. 

Jak podkreśla gigant odzieżowy – Pete, ze swoją pewnością siebie i osobistym stylem, uosabia wszystko, co ważne dla marki i ma nadzieję, że jego beztroskie podejście do stylizacji będzie inspirowało więcej mężczyzn do wyboru H&M.

Jego osobisty styl jest tak indywidualny, jak jego humor, znany z eksperymentowania i zabawy modą – wyjaśnia H&M.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię „Wear that feeling” promują spoty utrzymane w żartobliwym tonie. W jednym z filmów promocyjnych Davidson kilkukrotnie odpowiada na komplementy na temat swojej pomarańczowej hawajskiej koszuli. Okazuje się, że komentującym nie jest idący obok mężczyzna, lecz papuga w samochodzie obok.

Istotnym elementem kampanii jest fakt, że marka promuje nie tylko konkretną sezonową kolekcję, ale zachęca mężczyzn do wykorzystywania ubrań, które już posiadają, łącząc je z nowymi elementami. W kampanii pojawiają się zatem nie tylko nowe modele na wiosnę/lato 2022, ale także produkty z poprzednich kolekcji odzieży męskiej H&M. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy to początek zmian popularnej, przystępnej cenowo sieciówki i powolne odwracanie się od praktyk fast fashion?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Promując swoją aplikację mobilną, H&M stworzył plakaty z kontrowersyjnym hasłem „Mężczyzna nie prosi o pomoc”. Kampania spotkała się z ogromną falą krytyki.

PS 2
Pete Davidson coraz częściej pojawia się w żartobliwych reklamach, a jedną z nich jest tegoroczny spot Hellmann’s na Super Bowl. Marka majonezu obrała sobie za cel „zablokowanie” marnowania żywności.