PGS promuje swoją markę piwa BRNX i planuje szerszą dystrybucję w ogólnopolskich sieciach spożywczych

Nowa marka piwa BRNX, wprowadzona na rynek w maju br. przez Polską Grupa Supermarketów, z sukcesem zdobyła miejsce na półkach polskich sklepów zrzeszonych w sieci – w tym Top Market. Obecnie Grupa rozpoczyna realizację działań promocyjnych, mających na celu budowę znajomości marki wśród konsumentów.
O autorze
1 min czytania 2020-07-14

– Naszym celem jest wypracowanie pozycji marki BRNX w ofercie piwnej niezależnych sklepów spożywczych na terenie kraju oraz zrzeszonych w innych sieciach. Wyniki sprzedażowe pierwszych 6 tygodni pozwalają nam oczekiwać dalszych wzrostów i systematycznego powiększania udziałów w bardzo dynamicznie rosnącym rynku piwa w Polsce – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

W ramach działań promocyjnych, PGS rozpoczął działania budujące znajomość marki w social mediach, planuje działania reklamowe w mediach tradycyjnych oraz kampanię wspierającą w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

W ramach projektu pod hasłem BRNX – Wykorzystaj swoją moc, producent przygotował trasę specjalnie przygotowanego, amerykańskiego samochodu Mercury Cougar z logo marki, który będzie odwiedzał sklepy Top Market w różnych częściach kraju. Promocja będzie powiązana z licznymi konkursami dla klientów sieci Top Market. Obecnie samochód przyciąga uwagę klientów Galerii Kupieckiej w Otwocku, gdzie znajduje się największy, flagowy sklep Top Market. Kolejne miejsca obejmą inne aglomeracje miejskie oraz liczne miejscowości wakacyjne nad Bałtykiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sumie kampania ma potrwać do końca sierpnia br. i objąć 40-50 miejscowości w kraju. Nowa marka BRNX należąca do Polskiej Grupy Supermarketów jest submarką Spiżarni Dworskiej. BRNX jest wysoko odfermentowanym piwem w typie European Strong Lager, o zawartości alkoholu sięgającej 7,2%, charakteryzującym się wyraźnie słodową nutą.

Jak wskazują analizy firmy Deloitte branża piwna w ciągu roku generuje łączenie około 20 mld zł wartości dodanej. Co więcej, produkcja nie spada nawet w okresie kryzysu pandemicznego – wg GUS w pierwszym kwartale 2020 wyniosła o 5,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się