– Nowoczesne, dynamiczne i zdolne do ruchu logo jest odzwierciedleniem kreatywności, otwartości w myśleniu, współpracy i odwagi, które od zawsze były wyróżnikiem PHD. Nowa identyfikacja wizualna to kolejna inspiracja dla zespołu do wdrażania innowacji w firmie oraz w projektach dla klientów agencji – wprowadzenie nowej wizualizacji komentuje Maria Kiełczyńska, dyrektor zarządzająca PHD Polska.
– Od ponad 30 lat PHD stawia na kreatywność, innowacje i bycie liderem w swojej kluczowej działalności. Kreatywność i siła wyobraźni są tym, co napędza naszą branżę i wierzymy, że tylko poprzez dokonywanie kreatywnych zmian w myśleniu możemy najlepiej pomóc naszym klientom w rozwoju, a co za tym idzie, w skoku komercyjnym. Ewolucja naszej tożsamości wprowadza tę ideę w życie, dzięki współczesnemu i dynamicznemu logo, który pokazuje nas jako nowoczesny brand – opowiada Philippa Brown, Worldwide CEO w PHD.
Zobacz również
– We współczesnym świecie postęp w dziedzinie danych i technologii umożliwił marketerom udoskonalenie sposobu targetowania i mierzenia kampanii. Jednak, choć jest to ogromnie ważne, w PHD wiemy, że każda wspaniała kampania zaczyna się od świetnego pomysłu kreatywnego. Dlatego nasza identyfikacja wizualna skupia się na kreatywności ponad wszystko inne – ponieważ to siła wyobraźni napędza rozwój biznesowy marki, a nie tylko raporty i arkusze kalkulacyjne – dodaje Mark Holden, Worldwide chief strategy officer w PHD.
Odświeżona indentyfikacja wizualna PHD, stworzona we współpracy z niezależnym dyrektorem projektowym, Cosmo Jamesonem, została zaprojektowana z myślą o możliwościach cyfrowych, ruchowych i dźwiękowych, a także na nowo opracowana, aby w pełni przekazać wizję marki PHD: „Make the Leap”. U podstaw nowego brandingu leżą zasoby wizualne, które reprezentują wartości PHD: kreatywność, odwagę, otwartość, współpracę i ciekawość – co odzwierciedla fakt, że to właśnie kreatywność i innowacyjność talentów PHD napędza rozwój firmy.
Branding ożywa dzięki obrazom i filmom, które pozwalają widzowi poczuć wartości PHD, ukazując dwoistość świata stworzonego na nowo, przechodzącego z jednego stanu w drugi dzięki wizualizacji „Make the Leap”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
– Nasza nowa identyfikacja została zaprojektowana z myślą o technologii cyfrowej i ruchu, aby odzwierciedlić sposób, w jaki pracujemy dzisiaj, a także być symbolem naszych wartości. Logotyp jest dynamiczny i elastyczny, zdolny do ruchu, aby uruchomić obrazy lub filmy – mówi Avril Canavan, Worldwide chief marketing officer w PHD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– PHD posiada wiodącą w branży przewagę konkurencyjną powstałą ze strategii oraz kreatywności. Zadaniem briefu było uchwycenie zmian w branży i to właśnie motyw połączenia strategii oraz kreatywoności, napędza do stworzenia własnego języka wizualnego, definiując obrazy i filmy PHD, ale najbardziej widoczny jest w logotypie, który został przekształcony w wieloznaczny symbol. Został on zaprojektowany tak, aby wykorzytsać energię kinetyczą. Jego obrotowa symetria pozwala mu zademonstrować jego cechy ambigramu w ruchu. W ujęciu statycznym, jego forma sugeruje, że w każdej chwili może zacząć działać – kontynuuje Cosmo Jameson, design director w PHD.
Nowy branding jest wdrażany wewnętrznie i zewnętrznie na wszystkich ponad 100 rynkach PHD.