PIAP odmraża upominki reklamowe

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm i marek.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Kampania skierowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych i agencjach PR, agencjach interaktywnych, domach mediowych oraz do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży. Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych chce przypomnieć odbiorcom, że upominek reklamowy to rzecz, która doskonale sprawdza się zarówno w marketingu B2B, jak i marketingu konsumenckim – w kampaniach reklamowych, konkursach, programach lojalnościowych i promocjach. Pomaga w budowaniu relacji biznesowych, kształtowaniu wizerunku firmy, świadomości marki, lojalności klientów i wsparciu sprzedaży. Upominek reklamowy to wyjątkowo skuteczna forma marketingu, a do tego powszechnie lubiana.

– W ramach naszej kampanii zrealizowaliśmy już akcję społecznościową #SuperRzecz, a teraz realizujemy kolejny jej etap, czyli kampanię „Odmrażamy upominki reklamowe.” Naszymi działaniami chcemy pokazać jak z pozoru niewielkie RZECZY i drobne gesty odgrywają wielką rolę w marketingu. Wysłaliśmy do odbiorców direct mailing: tajemniczą przesyłkę, nieprzypadkowo wybraną i w sposób dający do myślenia nawiązującą do idei całej kampanii. Jednocześnie prowadzimy działania w social mediach i zachęcamy do wykorzystywania upominków reklamowych poprzez wirtualny hub naszej kampanii – landing page www.SuperRzecz.pl – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor generalny PIAP.

Warto dodać, że obecnie, gdy cały biznes przechodzi transformację cyfrową i marketing przenosi się do Internetu, tylko upominki reklamowe nie posiadają wirtualnego substytutu. Tylko one mogą RZECZYwiście być najbliżej klientów i codziennie pracować NA RZECZ firm i marek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PIAP w swojej kampanii bawi się słowem RZECZ, które określa cały wachlarz przedmiotów reklamowych, łączy słowo w różne kombinacje zwrotów i frazeologizmów. RZECZ staje się osią haseł reklamowych, które same w sobie pokazują różnorodność zestawień i kreatywny potencjał upominków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing