PIAP ogłasza konkurs na kampanię

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy.
O autorze
2 min czytania 2020-08-03

PIAP w swoich działaniach chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Konkurs wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. Plebiscyt zaplanowany jest jako jednoetapowy, a jego rozstrzygnięcie nastąpi 28 sierpnia br. 

– Chcemy przypomnieć marketingowcom jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, które odpowiednio precyzyjnie dobrane stanowią skuteczną linię promocji. Zwłaszcza w czasach pandemii, kiedy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań, upominki jak żadne inne narzędzia marketingu potrafią pielęgnować osobiste relacje z klientami. Zapraszamy wszystkie kreatywne umysły, które razem z nami chcą odmrozić w tym roku branżę upominków reklamowych – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor biura zarządu PIAP.

Przedmiotem Konkursu jest opracowanie koncepcji kampanii reklamowej promującej upominki jako elementu działań marketingowych firm. Organizator oczekuje od autorów ciekawych i niesztampowych pomysłów. Koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej według autorskiej koncepcji muszą zostać wyliczone i sprawdzone przez uczestników konkursu, aby zmieścić się w przedziale od 15 000 złotych netto do 20 000 złotych netto.

Nagrodą w konkursie za zajęcie I miejsca jest kwota 3 000 złotych netto. II miejsce premiowane będzie reklamą w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module na całą stronę oraz bannerem reklamowym na stronie www.piap-org.pl na okres 1 roku. Wartość tych nagród to 2 150 zł netto. Nagrodą za zajęcie III miejsca będzie reklama w Gazecie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w module o rozmiarach 5×3, wartość tej nagrody to 1 050 zł netto. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład jury wchodzą członkowie Zarządu PIAP (Prezes, 2 Wiceprezesów, 5 Członków Zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych. Będą to Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel.

Maciej Tesławski współpracował na stanowiskach kierowniczych z największymi agencjami w kraju: McCann Relationship Marketing, J. Walter Thompson czy Grey Worldwide, mając na swoim koncie szereg spektakularnych kampanii dla czołowych marek.  Jest współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), a także członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Karol Kieżel – jest konsultantem, trenerem i marketing managerem od ponad 10 lat związany z marketingiem B2B i B2C. Już od początku budował doświadczenie tworząc struktury działów sprzedaży i marketingu w lokalnych projektach medialnych. Działa w oparciu o synergię sprzedaży i marketingu, łącząc to z ideą budowania holistycznego podejścia do Customer Experience. Dzięki otwarciu na budowanie doświadczeń klientów dostrzega możliwości marketingowe na każdym z punktów styku klienta z marką. W jego opinii marketing ma nie tylko przynosić wymierne efekty biznesowe, ale również wnosić wartość dodaną w życie klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Prace konkursowe można składać w terminie od 3 do 21 sierpnia br. na adres mailowy: [email protected]. Szczegółowy regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Izby: REGULAMIN KONKURSU

Organizator zamierza zrealizować najlepszą koncepcję kampanii promocyjnej jeszcze w 2020 roku.