„Piekarnia w sercu Lidla” – sieć promuje odświeżony koncept piekarniczy

Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki. Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.
O autorze
2 min czytania 2021-09-02

Piekarnia Lidla to pachnące serce każdego sklepu i miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – od najmłodszego, do najstarszego klienta. Tymi słowami zaczyna się najnowszy spot kampanii marki, promujący odświeżony koncept piekarniczy Lidla.

Szeroko zakrojone działania komunikacyjne zaplanowane zostały zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych. Już na początku września będziemy mogli obejrzeć wspomniany, dedykowany kampanii spot reklamowy, który dostępny będzie zarówno w TV, jak i w serwisach streamingowych. Komunikacja będzie prowadzona także w social media marki. Odświeżony został również landing page marki oraz layout gazetek promocyjnych. Ponadto kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.

Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.

Nowości produktowe „Piekarni w sercu Lidla”

Najnowsza kampania marki to nie tylko szeroko zakrojone działania komunikacyjne, ale także wiele nowości produktowych. Fani wypieków na pewno znajdą tutaj coś dla siebie – zaczynając od chleba pełnego ziaren, idealnego na śniadanie dla całej rodziny, poprzez chrupiące pszenne bagietki, pasujące do romantycznej kolacji przy świecach, aż do słodkich wypieków, takich jak puszyste muffiny, stworzone przez markę Lion.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pieczywo z pieca kamiennego

Ciemna, chrupiąca, dobrze wypieczona skórka, wilgotny miękisz, otwarta struktura, większe pory, niepowtarzalny, głęboki smak i świeżość przez długi czas – to cechy charakterystyczne flagowego produktu „Piekarni w sercu Lidla”, czyli pieczywa z pieca kamiennego. Kamień (wulkaniczny granit z włoskiego regionu Val D’Ossola) powoli, równomiernie nagrzewa się i bardzo długo magazynuje oraz utrzymuje wysoką temperaturę. Pieczenie na kamieniu ułatwia pochłanianie wilgoci z pieczonego ciasta. To gwarantuje, że spód pieczywa będzie idealnie zarumieniony i odpowiednio kruchy. Sposób fermentacji, zakwas i wypiek razem tworzą kombinację, której efektem jest niepowtarzalnie chrupiąca, złotobrązowa skórka. Spód produktów jest dodatkowo posypany semoliną (durum) co zwiększa wrażenie chrupkości i nadaje rustykalny charakter.

Wrześniowe promocje

A to nie wszystko! Wrześniowych launch odświeżonej strefy  to także mnóstwo promocji! Już od czwartku, 2 września do soboty, 4 września lub do wyczerpania zapasów, kupując 3 słodkie wypieki, zapłacimy tylko za 2. Taką samą promocję znajdziemy na dziale słonych wypieków, a obowiązywać będzie ona już od poniedziałku, 6 września do środy, 8 września lub do wyczerpania zapasów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czasowe oferty promocyjne „Piekarni w sercu Lidla” pojawiać się będą we wszystkich sklepach Lidl Polska już od poniedziałku, 30 sierpnia, aż do końca września. Asortyment może się różnić w zależności od sklepu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się