Jednocześnie na końcu spotu, za sprawą animacji graficznej i hasła „Odsłaniamy się na nowo”, następuje nawiązanie do poprzedniego oznaczenia.
To jeden z etapów procesu rebrandingu, na który zdecydowaliśmy się ponad rok temu i konsekwentnie wdrażamy. Obecnie nowe logo sieci Agata jest już na wszystkich 18 salonach w Polsce, a wkrótce będzie obecne także w każdym ze sklepów – powiedział Marek Gonsior, Dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
Zobacz również
Inspirujące zmiany
W ciągu ostatnich kilku lat sieć salonów Agata przeszła wiele zmian organizacyjnych i wizerunkowych. Istniejące salony zyskały nowoczesny system ekspozycji poszczególnych kategorii produktów oraz bardziej rozbudowaną formę informacji handlowej. Jednocześnie nowe salony (w 2015 r. – Lublin i Białystok) powstają według spójnego dla całej sieci konceptu projektowego i z wykorzystaniem wszystkich elementów nowej identyfikacji wizualnej.
Zmiany, które wprowadziliśmy w salonach w kontekście informacji skierowanych do klientów, mają ułatwić im proces zakupu. Jednocześnie staramy się pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Większość z ekspozycji w salonach Agata jest prezentowana w formie stylizacji – dodaje Marek Gonsior.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Pierwsze 2 raty zapłacimy za Ciebie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwsza kampania reklamowa z nowym logo sieci Agata informuje o styczniowej promocji, która umożliwia klientom zakup produktów w 40 nieoprocentowanych ratach, z których pierwsze 2 raty są gratis (sfinansowane rabatem 5%).
W trakcie promocji niższą cenę mają też wybrane produkty w ofercie Super Okazja:
- szafa HAWANA 203, cena regularna 1099 zł, w promocji 680 zł
- sofa DENIS, cena regularna 1249 zł, w promocji 880 zł
- narzuta dwukolorowa JOY 180×200 cm, cena regularna 69,90 zł, w promocji 39,90 zł
Ceny promocyjne na te produkty obowiązują do wyczerpania zapasów lub do 24 stycznia.
Kampania komunikowana jest przez oficjalną stronę internetową, bezpośrednio w salonach sprzedaży oraz w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji emitowane są spoty 15- i 30-sekundowe. Dodatkowo kampania obecna jest w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz Internecie.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Vizeum Polska.
Regulamin i szczegóły promocji dostępne są w salonach Agata i na stronie.