McDonald’s jest pierwszym marketerem w Polsce, który wykorzystuje dane estimated store visits w kampanii local awareness. Rekomendowane przez agencje Macroscope OMD i Digital Resolution narzędzie umożliwia wyodrębnienie użytkowników, którym wyświetlona została reklama local awareness i którzy następnie znaleźli się w danej lokalizacji firmy. Dostępność danych o realnym sprowadzeniu użytkownika do lokalizacji jest ważną innowacją z punktu widzenia analizy mediowej kampanii. Narzędzie pozwala powiązać kampanię z wynikami biznesowymi.
„Właściwe zarządzanie danymi umożliwia bardzo szczegółową ocenę efektywności podjętych działań marketingowych. Jest to ważny krok w stronę analizy wpływu kampanii na Facebooku na realne wizyty w restauracjach” – mówi Tomasz Leszko, Dyrektor Marketingu McDonald’s Polska.
Zobacz również
Nie po raz pierwszy McDonald’s wyróżnia się na tle innych marketerów poprzez pionierskie wykorzystanie innowacyjnych narzędzi i kanałów marketingowych. Wystarczy wspomnieć, że McDonald’s Polska zrealizował pierwszą w naszym regionie kampanię reklamową na Instagramie oraz jako pierwszy w całym regionie CEE przeprowadził kampanię w modelu accelerated delivery na Facebooku. Ta pierwsza kampania odniosła spektakularne efekty w skali świata i została nagrodzona w konkursie wydawcy.