#LinkedInLocal to globalny ruch założony przez Australijkę Annę McAfee w ubiegłym roku. Do dziś zdążył rozprzestrzenić się już w ponad 200 krajach świata. Koncepcja jest prosta: celem spotkań jest łączenie ludzi – aktywnych użytkowników LinkedIn. Tu nie chodzi o sprzedaż lub o marketing. Chodzi o to, aby Twoja wirtualna sieć LinkedIn stała się Twoją realną siecią znajomych w świecie offline.
Spotkanie odbędzie się we wtorek 5 czerwca o godzinie 18:00 w Centrum IKEA dla Firm przy ulicy Marszałkowskiej 89 w Warszawie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wstęp na wydarzenie jest płatny (15.99 zł), a rejestracji dokonać można na tej stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing