Dwudniowe spotkanie odbyło się we Wrocławiu w siedzibie Akademii Technicznej.
W połowie września tego roku miało miejsce pierwsze szkolenie, którego grupą docelową były szkoły objęte patronatem w ogólnopolskim programie „Kreatywna Szkoła Dekoral”. Zgodnie z założeniami programu, do Akademii Technicznej PPG Deco we Wrocławiu, przybyli koordynatorzy wybrani z ramienia poszczególnych szkół. W ciągu dwóch dni pod okiem ekspertów z Akademii uczestnicy poszerzali swoją wiedzę.
Zobacz również
Spotkanie zostało podzielone na dwie części: teoretyczną oraz praktyczną. – Część teoretyczna miała na celu przybliżenie koordynatorom założeń programu „Kreatywna Szkoła Dekoral” oraz warunków współpracy – mówi Ryszard Plantos, Szef Zespołu Szkoleń i Call Center. Jak dodaje wdrożenie i realizacja programu ma charakter dwustopniowy. Grupą docelową projektu są uczniowie, dla których zajęcia odbywają się bezpośrednio w szkołach. Druga grupa to nauczyciele i koordynatorzy, dla których przygotowano oddzielne, dedykowane szkolenia. Zwieńczeniem spotkań edukacyjnych była wieczorna integracja wszystkich uczestników zorganizowana przez Akademię Techniczną PPG Deco Polska.
Drugą część szkolenia poświęcono praktycznym zagadnieniom z zakresu systemu wykończenia wnętrz. – Po teorii uczestnicy przeszli do praktyki. W ramach spotkania omówione zostały uczestnikom m.in. istotne parametry farb wewnętrznych, przygotowanie różnych typów podłoży do malowania, dobór narzędzi malarskich. – wyjaśnia Plantos. Każdy z uczestników otrzymał podręcznik oraz pakiet materiałów w formie elektronicznej. Po zakończeniu szkolenia wszyscy koordynatorzy otrzymali zaświadczenie potwierdzające udział w warsztatach.
Do końca 2016 roku w ramach programu „Kreatywna Szkoła Dekoral” w dalszej mierze będą realizowane szkolenia w szkołach, dla uczniów. W grudniu odbędzie się również kurs dedykowany pozostałym nauczycielom zawodu szkół partnerskich. Wszystkim zaangażowanym w program osobom Akademia Techniczna PPG Deco dziękuje za współpracę i liczy na ponowne spotkanie podczas kolejnych szkoleń.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing