TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwszy na świecie rebranding w Kosmosie

Agencja marketingowa Webrange przeszła wizerunkową zmianę, stając się Range, oraz zapisując się na kartach niestandardowych akcji marketingowych. Rebranding przeprowadzono bowiem z prawdziwym rozmachem, porzucając powierzchnię Ziemi i kierując się… w kosmos.
O autorze
1 min czytania 2023-12-14

Zmiana wizerunku agencji związana jest z dynamicznym rozwojem i potrzebą jego podkreślenia. Pierwotnie działalność firmy, zapoczątkowana blisko dwie dekady temu, koncentrowała się na tworzeniu stron internetowych i SEO. Ostatnich kilka lat przyniosło jednak systematyczny wzrost zakresu świadczonych usług marketingowych, za którym poszła również rozbudowa zespołu i pozyskanie nowych klientów z różnych branż.

– Tempo rozwoju sprawiło, że musieliśmy przyjrzeć się uważnie strategii marki i strategii  rozwoju agencji na różnych obszarach – mówi Tomasz Wieczorek, CEO Range – W ostatnich latach procentowy udział przychodów ściśle związanych z web developmentem i marketingiem stron internetowych  zmniejszył się, przy jednoczesnym dynamicznym wzroście ogólnych przychodów. Wkroczyliśmy na nowe obszary, rozszerzyliśmy paletę usług z zakresu egzekucji marketingowej, weszliśmy na obszary kreatywne, doradcze i konsultingowe, odkryliśmy wyzwania związane z prowadzeniem dużych kampanii CSR czy adrenalinę podczas prowadzenia kampanii ogólnopolskich. Nasz „Web” był jedynie utrudnieniem w komunikacji z Klientami. 

Rebranding objął strategię marki, komunikacji marketingowej, identyfikację wizualną, usystematyzowanie wartości, person i wyznaczył dalsze kierunki rozwoju agencji. I odleciał w kosmos.

– Przygotowując się do rebrandingu, zależało nam na jednym. Wymyśleniu takiej akcji, po której jednoznacznie moglibyśmy się pochwalić – zrobiliśmy to jako pierwsi na świecie. Miało być kreatywnie, oryginalnie i spektakularnie. I było – mówi Radosław Bednarz, COO Range – Bo taka ma być właśnie Agencja Range. Śmiała i odważna w swoich realizacjach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Elementem towarzyszącym formalnemu rebrandingowi było bowiem wypuszczenie w kierunku przestrzeni kosmicznej balonu stratosferycznego z kamerą. W środku ukryto również pamiątkowy, złoty medal, zdobiący teraz ścianę biura, skąd przyciąga wzrok Klientów i staje się pretekstem do kolejnej opowieści o śmiałych wyzwaniach. 

Po dwóch godzinach lotu misja kosmiczna dotarła na wysokość 36 kilometrów. Tam, dosłownie z Ziemią pod stopami, nadszedł kulminacyjny moment. Za sprawą zamontowanego na balonie mechanizmu obrotowego w cień odszedł Webrange, a na niebie zalśnił Range. Nazwa, wybrana nieprzypadkowo, ma nawiązywać do szerokiego zakresu możliwości, jakie agencja jest w stanie zaoferować swoim Klientom. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ciekawi Cię, jak to wyglądało w rzeczywistości? Zobacz film:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

i przeczytaj relację na blogu Agencji: