„PIJ z UMIAREM – To się rymuje”. Ruszyła druga edycja muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej

Kampania społeczna pod hasłem „PIJ z UMIAREM – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu wystartowała na początku lipca. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.
O autorze
1 min czytania 2023-07-05

Kompania Piwowarska od lat szerzy ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. „PIJ z UMIAREM – To się rymuje” celowo ruszyła na początku wakacji. 

 – W każdej akcji stawiamy na wiarygodność, dlatego tak ważna jest dla nas forma przekazu – dopasowana do odbiorców, która nie opiera się na nakazach i zakazach. W tegorocznej kampanii będzie sporo treści edukacyjnych o tym, jak nie stracić kontroli podczas dobrej zabawy w okresie wakacyjnym – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.

Utwór Pij feat. Umiar – to się rymuje, będący sercem kampanii wykonują dwie antagonistyczne postaci – Pij i Umiar. Pijem jest raper PIH, a w rolę Umiara wciela się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów: imprezowicza Pija lubiącego się bawić, który często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego konsekwencje i Umiara – pełnego klasy, głosu rozsądku, który umie bawić się z głową. W utworze Pij feat. Umiar – to się rymuje panowie prowadzą „dialog” w kwestii odpowiedzialnego spożywania alkoholu. 

 – Bardzo dużą wagę przykładamy do interaktywności, bo przekaz jest bardziej skuteczny i prawdziwy, jeśli jest współtworzony z odbiorcami kampanii – dodaje Grzegorz Adamski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podobnie jak w zeszłorocznej kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje” wszyscy zainteresowani akcją mają okazję współtworzyć tekst do utworu Pij feat. Umiar – to się rymuje. Swoje propozycje z użyciem frazy „picie z umiarem” można zamieszczać na kanałach social media Kompanii Piwowarskiej: Instagramie i Facebooku. Dodatkowo zaangażowani uczestnicy mają szansę wygrać wejściówki na letnie festiwale.

Akcja wystartowała na początku lipca i zakończy się we wrześniu premierą teledysku do Pij feat. Umiar – to się rymuje w wykonaniu PIHa i Andrzeja Grabowskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Autorem kampanii jest agencja V&P, która odpowiada również za kompleksową obsługę: od pomysłu, przez produkcję, współpracę z artystami i influencerami oraz organizację konkursów dla uczestników. Agencja zajęła się również planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową

Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED. Spektakularnej animacji towarzyszy kontekstowa kampania zasięgowa.