Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony

Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony
InPost, sponsor strategiczny reprezentacji Polski, zrealizował niestandardowe działanie dla fanów piłki nożnej przed wielkim meczem w lidze hiszpańskiej, potocznie nazywanym El Clasico.
O autorze
1 min czytania 2024-10-25

W ostatnich dniach jednym z najgłośniejszych i najczęściej komentowanych newsów sportowych był transfer Wojciecha Szczęsnego do drużyny z Barcelony. Kibice reprezentacji Polski są szczególnie zadowoleni z tego wydarzenia, ponieważ po dołączeniu Szczęsnego do m.in. Roberta Lewandowskiego i Ewy Pajor, grupa polskich piłkarek i piłkarzy jest najliczniej reprezentowaną grupą zagranicznych piłkarzy w jednym z najlepszych klubów na świecie. To wyjątkowa sytuacja dla polskiej piłki nożnej.

Nawiązując do licznej obecności naszych reprezentantów w Barcelonie, InPost postanowił  zrealizować kampanię marketingową RTM, aktywującą strategiczny sponsoring reprezentacji Polski. Marka przygotowała specjalne brandingi na Paczkomat zlokalizowany w Polsce przy ulicy Barcelońskiej 1 w Warszawie oraz w Hiszpanii w Barcelonie w pobliżu legendarnego stadionu Spotify Camp Nou.

W obu lokalizacjach na urządzeniach Paczkomat możemy zobaczyć wizerunek reprezentantów Polski: Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego, Ewy Pajor i Emilii Szymczak, którzy na co dzień grają w klubie z Barcelony. Na maszynie przy ul. Barcelońskiej znajduje się napis „Więcej niż Paczkomat”, co nawiązuje do legendarnego hasła kibiców drużyny z Barcelony.

Na urządzeniu w Hiszpanii, w pobliżu stadionu jednego z najlepszych klubów na świecie, hasło napisanie w języku katalońskim brzmi „Taktyka dostarczania zwycięskich paczek”. Ponadto, na obu grafikach rozrysowane jest boisko piłkarskie z taktyką szybkiego dostarczania paczek poprzez Paczkomat – symbolizujące bramkarza podającego piłkę długim podaniem bezpośrednio do napastnika stojącego tuż przed bramką rywala.

Termin realizacji tego projektu nie jest przypadkowy – InPost opublikował informację o aktywacji na dzień przed jednym z najbardziej klasycznych meczów piłkarskich na świecie, pomiędzy dwoma legendarnymi drużynami, by wykorzystać fakt, że na dobę przed meczem emocje kibiców i uwaga mediów w związku z tym wydarzeniem są największe.

– Jako marka, będąca liderem aktywacji sponsoringowych w Polsce, chcemy coraz częściej zaskakiwać na ważnych dla nas rynkach zagranicznych. Real – Barcelona to największy klasyk, który przyciąga zainteresowanie na całym świecie, ale i świetna okazja na promocję polskiej piłki nożnej – powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

PS Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost