Piłki Selgros w rozmiarze XXL

W Lublinie stanęły pięciometrowe, gazoszczelne i pneumatyczne piłki backlight, których nie sposób nie zauważyć. Ambientowa akcja powiązana z konkursem „Najlepsi z najlepszymi” jest pierwszą częścią kampanii zapowiadającej otwarcie nowej hali Selgros Cash&Carry w tym mieście.
O autorze
0 min czytania 2014-09-22

Partnerem działań jest zespół aktualnych Mistrzyń Polski w piłce ręcznej kobiet – MKS Selgros Lublin. Każdy, kto zrobi sobie niebanalne zdjęcie przy jednej z piłek oraz prześle je za pomocą aplikacji konkursowej na profil facebookowy Selgros może wygrać jedną z dwudziestu koszulek meczowych z autografami zawodniczek MKS Selgros Lublin. Przygotowano również tysiąc koszulek z faksymiliami autografów. Piłki pneumatyczne zostały wyposażone w czujki zmierzchowe dzięki którym świecą po zmroku.

Konkurs „Najlepsi z najlepszymi” potrwa do 3 października. Wspiera go reklama zewnętrzna na frontlightach oraz ogłoszenia w prasie lokalnej. Po jego zakończeniu również na nośnikach zewnętrznych  i w prasie rozpocznie się kampania informująca o rozpoczęciu przez Selgros Cash&Carry działalności w Lublinie.

Za planowanie mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu Selgros Cash&Carry. Działania ambient i PR przygotował KOMUcom-Instytut Kreatywności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się