Partnerem działań jest zespół aktualnych Mistrzyń Polski w piłce ręcznej kobiet – MKS Selgros Lublin. Każdy, kto zrobi sobie niebanalne zdjęcie przy jednej z piłek oraz prześle je za pomocą aplikacji konkursowej na profil facebookowy Selgros może wygrać jedną z dwudziestu koszulek meczowych z autografami zawodniczek MKS Selgros Lublin. Przygotowano również tysiąc koszulek z faksymiliami autografów. Piłki pneumatyczne zostały wyposażone w czujki zmierzchowe dzięki którym świecą po zmroku.
Konkurs „Najlepsi z najlepszymi” potrwa do 3 października. Wspiera go reklama zewnętrzna na frontlightach oraz ogłoszenia w prasie lokalnej. Po jego zakończeniu również na nośnikach zewnętrznych i w prasie rozpocznie się kampania informująca o rozpoczęciu przez Selgros Cash&Carry działalności w Lublinie.
Zobacz również
Za planowanie mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu Selgros Cash&Carry. Działania ambient i PR przygotował KOMUcom-Instytut Kreatywności.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing