„Postawione przed nami zadanie dotyczyło zakomunikowania nie tylko przyjemności z zakupów w Agito.pl (co potwierdza aż 97 proc. klientów), ale przede wszystkim szerokiego asortymentu. To wyzwanie, gdyż marka ta kojarzona jest głównie z szeroko pojętą elektroniką,” mówi Luiza Jaworska-Nogal, dyrektor strategii w The Digitals.
„Wybraliśmy nieszablonowe rozwiązanie: w blokach reklamowych ogłaszamy ograniczone czasowo, codzienne, bardzo korzystne oferty. Wybrane produkty z szerokiego asortymentu Agito.pl proponowane są w wyjątkowych cenach. Klienci mają tylko kilkanaście godzin na dokonanie zakupu. Od rana przypominamy o tym w radiu, Internecie i telewizji. Presja czasowa przekłada się na szybszą reakcję, wzrost odwiedzin sklepu i skrócenie czasu decyzji zakupowej. To ciekawe połączenie kampanii telewizyjnej z marketingiem internetowym,” dodaje Michał Kobierzewski, dyrektor kreatywny agencji.
Zobacz również
Koncept kreatywny spotu odwołuje się do skojarzeń z przyjemnością (zakupy tak przyjemne jak masaż). W rolę wirtualnego masażysty ze świata Agito.pl wciela się Piotr Cyrwus i choć wybór aktora może wydać się zaskakujący, taki był cel – reklama ma wybijać się z bloku reklamowego i zapadać w pamięć.
Kampania reklamowa wystartowała 22 września i będzie realizowana w 2 etapach z finałem przed świętami Bożego Narodzenia. Całą kampanię od strony kreatywnej i realizacyjnej przygotowała agencja The Digitals. Reżyserem spotu jest Radosław Piwowarski, za produkcję odpowiada ASF Production, a za postprodukcję, animację oraz efekty specjalne Human Ark.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing