Piotr jest odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami agencji.
Swoją przygodę z eventami rozpoczął już w czasie studiów, działając w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Był koordynatorem wielu uczelnianych akcji, m.in. Wampiriady, Studenckiego Nobla, Forex Cup Young czy Wielkich Korepetycji z Historii, a także spotkań naukowych i integracyjnych. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał, organizując kampanie społeczne, edukacyjne oraz konferencje prasowe. Pracował dla firm takich jak Amgen, Eli Lilly, Angelini, Teva, Stada, czy Mundipharma. Jako Event Manager w El Padre pracował już przy realizacji projektów dla PKN ORLEN, BBC Worldwide, PGE i Toyota Motor Poland (Lexus).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ze specjalizacją public relations i branding.
Największą pasją Piotra jest piłka ręczna. Od młodych lat zawodnik, później kierownik uniwersyteckiej drużyny, zaś dziś już jedynie kibic ORLEN Wisły Płock. Jego zainteresowania przełożyły się również na współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce i obecność, jako członka biura prasowego, na Mistrzostwach Europy Kobiet do lat 17 oraz Mistrzostwach Europy Mężczyzn do lat 18, które odbywały się w Polsce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]