Piotr Krzysztofik ma niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w 2004 r. jako web designer w agencji ArdsWeb, następnie przez wiele lat pracował w wydawnictwach prasowych (kolejno: Agora, Edipresse i Axel Springer; głównie jako art director). W 2011 r. dołączył do agencji Starcom Next, a w 2012 r. przeszedł do Isobar Polska, gdzie pracował kolejne 4 lata, początkowo jako senior graphic designer, a finalnie – art director.
W latach 2016-2018 na stanowisku art directora pracował w agencji Change Integrated, a w latach 2018-2019 w VML Poland, jako senior art director.
Zobacz również
Od lutego 2019 r. był creative group head w agencji Imagine (obecnie – Goodylabs).
Doświadczenie Piotra Krzysztofika obejmuje współpracę z takimi markami jak m.in.: Disney Poland, Jacobs, Lay’s, BP, BMW, T-Mobile, L’Oreal, Ferrero, Jeronimo Martins, mBank, Bank Millennium, UPC, HBO, Samsung, Mitsubishi czy Sephora.
Pozyskanie Piotra do Kamikaze to kolejne w ostatnich miesiącach ważne wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Piotr ma bardzo duże doświadczenie w realizacji kampanii dla dużych marek, również w środowisku międzynarodowym. Kamikaze, od kiedy jest częścią Altavia Group, rozwija się konsekwentnie w tym kierunku – komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Piotr Krzysztofik jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Historia Sztuki).
Słuchaj podcastu NowyMarketing