Piotr Krzysztofik przechodzi z Goodylabs do Kamikaze

Piotr Krzysztofik rozpoczyna pracę w agencji Kamikaze. Przechodzi do niej bezpośrednio z agencji Goodylabs (do niedawna – Imagine), gdzie przez ostatnie 4 lata pracował jako creative group head. W Kamikaze obejmuje stanowisko art directora.
O autorze
1 min czytania 2022-10-17

Piotr Krzysztofik ma niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe. Karierę rozpoczynał w 2004 r. jako web designer w agencji ArdsWeb, następnie przez wiele lat pracował w wydawnictwach prasowych (kolejno: Agora, Edipresse i Axel Springer; głównie jako art director). W 2011 r. dołączył do agencji Starcom Next, a w 2012 r. przeszedł do Isobar Polska, gdzie pracował kolejne 4 lata, początkowo jako senior graphic designer, a finalnie – art director.

W latach 2016-2018 na stanowisku art directora pracował w agencji Change Integrated, a w latach 2018-2019 w VML Poland, jako senior art director.

Od lutego 2019 r. był creative group head w agencji Imagine (obecnie – Goodylabs).

Doświadczenie Piotra Krzysztofika obejmuje współpracę z takimi markami jak m.in.: Disney Poland, Jacobs, Lay’s, BP, BMW, T-Mobile, L’Oreal, Ferrero, Jeronimo Martins, mBank, Bank Millennium, UPC, HBO, Samsung, Mitsubishi czy Sephora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Pozyskanie Piotra do Kamikaze to kolejne w ostatnich miesiącach ważne wzmocnienie sił kreatywnych naszej agencji. Piotr ma bardzo duże doświadczenie w realizacji kampanii dla dużych marek, również w środowisku międzynarodowym. Kamikaze, od kiedy jest częścią Altavia Group, rozwija się konsekwentnie w tym kierunku – komentuje Michał Ryszkiewicz, CEO Kamikaze.

Piotr Krzysztofik jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie (kierunek: Historia Sztuki).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się