Spotkania te są jednym z wielu pretekstów do tego, aby przypominać oraz przywracać rytuały i zwyczaje związane z serwowaniem złocistego napoju, udowadniając, że sposób podawania i nalewania tego trunku, to prawdziwa sztuka.
Piwna Akademia Książęcego to projekt szkoleniowy stworzony z myślą o kelnerach i barmanach, którzy na co dzień mają kontakt z tą marką piwa. Dzięki temu, będą oni mogli zdobyć umiejętności praktyczne i wiedzę związaną z bogatym światem piwa Książęcego oraz sztuki foodpairingu. Warsztaty zaplanowane są w 5 miastach: Katowice (7 października), Toruń (21 października), Warszawa (4 listopada), Trójmiasto (18 listopada), Koszalin (25 listopada). 15 najlepszych stanie do finału w Warszawie (9 grudnia).
Zobacz również
Akademia Czeskiego Servingu adresowana jest do osób pracujących w lokalach, w których serwowane są Pilsner Urquell i Velkopopovický Kozel. Uczestnicy podczas szkolenia poznają charakterystykę czeskich piw, tajniki czeskiego servingu i specyfikę czeskiej kultury piwnej. Zdobędą też wiedzę i umiejętności praktyczne związane z obsługą instalacji barowej. Zajęcia poprowadzą piwni eksperci: Sławek Fridel oraz Marcin Ostrowski. Warsztaty zaplanowane są w 5 miastach: Tychy (8 października), Toruń (22 października), Warszawa (5 listopada), Trójmiasto (19 listopada), Kołobrzeg (26 listopada). 14 najlepszych stanie do finału w Warszawie (10 grudnia).
Szkolenia są bezpłatne, składają się z dwóch części – edukacyjnej i konkursowej i odbywają się w godzinach 10:00-16:00. Weźmie w nich udział łącznie prawie tysiąc osób! Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne ufundowane przez Kompanię Piwowarską oraz tytuł Mistrza Barmańskiego 2019.
Piwne Akademie Kompanii Piwowarskiej to prestiżowe, cykliczne spotkania szkoleniowe dla najlepszych barmanów w Polsce z wyselekcjonowanych lokali. Odbywają się na terenie całego kraju, przez cały rok. Celem tego projektu jest umożliwienie podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy nt. piwa. Dzięki temu mistrzowie sztuki barmańskiej są najlepszymi ambasadorami marek Książęce, Pilsner Urquell i Kozel.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing