Piwo Biało-Czarne będzie miało status oficjalnego piwa kibiców pierwszoligowego klubu piłkarskiego Sandecja Nowy Sącz (powszechnie zwanego właśnie Biało-Czarnymi). Klub będzie miał procentowy udział w zyskach ze sprzedaży Biało-Czarnego.
– Jako browarowi regionalnemu zależy nam na wspieraniu ciekawych inicjatyw w naszym regionie, dlatego gdy powstał pomysł stworzenia piwa dedykowanego Sandecji Nowy Sącz od razu uznaliśmy, że warto go zrealizować. Liczymy na to, że piwo znajdzie uznanie nie tylko wśród najzagorzalszych kibiców Sandecji, ale także szerzej wśród fanów piłki nożnej w całym regionie – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.
Zobacz również
Pilsweizer Biało-Czarne to piwo jasne, pasteryzowane, o zawartości alkoholu na poziomie 4,7% (i 10 blg). Warzone jest w oparciu o 3 rodzaje chmieli: Marynka, lubelski i Magnum. Jego sklepowa cena to ok. 4 zł za butelkę. Na etykiecie dominują oczywiście biało-czarne akcenty i oficjalny herb Sandecji Nowy Sącz.
Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.
W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa pod marką Pilsweizer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej na: www.pilsweizer.com