TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piwo sponsorem Igrzysk Olimpijskich. Pierwszy taki przypadek w historii 

Piwo sponsorem Igrzysk Olimpijskich. Pierwszy taki przypadek w historii 
Czy piwo może być sponsorem Igrzysk Olimpijskich? Okazuje się, że tak. Międzynarodowy Komitet Olimpijski nawiązał partnerstwo z AB InBev - międzynarodowym koncernem browarniczym.
O autorze
2 min czytania 2024-01-26

Międzynarodowy Komitet Olimpijski ogłosił, że AB InBev – wiodący koncern browarniczy – zostanie światowym partnerem olimpijskim do 2028 roku. Oznacza to, że produkowane przez koncern bezalkoholowe piwo Corona Cero, zostanie oficjalnym globalnym sponsorem największej i najważniejszej sportowej imprezy świata. Zarówno MKOI, jak i AB InBev podkreślają, że są zaangażowani w odpowiedzialną konsumpcję i zależy im na budowaniu lepszego świata poprzez dotarcie do milionów fanów rywalizacji olimpijskiej z przesłaniem o łączności i potrzebie zachowania umiaru w świętowaniu. 

– MKOI ma przyjemność ogłosić nawiązanie partnerstwa z wiodącym na świecie koncernem browarniczym, czyli AB InBev. Nasze organizacje podzielają wizję wspierania sportu oraz sportowców. Naszym wspólnym celem jest zaangażowanie fanów olimpijskiej rywalizacji z całego świata do celebrowania magii tego niezwykłego wydarzenia w sposób odpowiedzialny. Zarówno MKOI, jak i AB InBev przyczyniają się do realizacji celów Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, które są ujęte w Agendzie Olimpijskiej. Komitet, który redystrybuuje 90% wszystkich swoich przychodów na wsparcie światowego sportu, przekaże również środki pochodzące z tej współpracy na rozwój każdej drużyny olimpijskiej. Nie możemy się doczekać, aby wspólnie przyczynić się do stworzenia radosnej i wyjątkowej przyszłości sportu – powiedział przewodniczący MKOI, Thomas Bach

Firma AB InBev, która posiada wielowiekową historię browarnictwa podkreśla, że sport jest podstawową siłą napędową do dokonywania pozytywnych zmian w otaczającym nas świecie. Koncern poprzez nawiązanie współpracy z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim zaznacza, jak ważne jest dla niego propagowanie postępu w kierunku odpowiedzialnego spożywania alkoholu oraz zachowywania umiaru w tym zakresie. 

– Jesteśmy dumni, że nasze piwo zostało pierwszym w historii partnerem tak ważnej imprezy, jaką są Igrzyska Olimpijskie. To partnerstwo ilustruje szansę na zapoczątkowanie zupełnie nowego wymiaru olimpijskiego dopingu, a przy tym pozwala na wsparcie naszych ukochanych sportowców w walce o najważniejszy medal w karierze. Z niecierpliwością czekamy na oficjalne rozpoczęcie działań w 2024 roku, a także już cieszymy się na współpracę podczas Igrzysk w 2026 i 2028 roku – dodaje dyrektor generalny AB InBev, Michel Doukeris. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki zawartej umowie, AB InBev dołączą do grona globalnych firm, takich jak AirBnb, Coca-Cola, Toyota, Visa i P&G, które już od lat wspierają Igrzyska Olimpijskie. 

A Wy, jak uważacie? Czy bezalkoholowe piwo może być dobrym sponsorem dla najważniejszej sportowej imprezy na świecie? 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Sponsorzy na olimpiadzie, czyli współpraca wielkich marek ze sportowcami i związkami

Początek tego roku upływa pod znakiem XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Ośrodek sportów zimowych w północno-wschodniej części Korei Południowej to największy tego typu obiektem w kraju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 adidas nawiązuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim i wyposaża reprezentację na Igrzyska Olimpijskie 2024 w Paryżu

adidas podpisał pięcioletnią umowę sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim, stając się oficjalnym sponsorem Polskiej Kolekcji Olimpijskiej. Na mocy umowy adidas zapewni m.in. profesjonalne stroje, obuwie i wyposażenie dla reprezentantów Polski.