Eksperci z branży wydawniczej najwyżej ocenili także bankowy projekt promujący sztukę, czyli cykl wideo filmów inspirowanych dziełami z Kolekcji PKO Banku Polskiego „Sztuka to wartość” oraz skierowany do pracowników projekt komunikacji Transformacji Cyfrowej „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”.
Konkurs Biuletynów Firmowych jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem tego typu w branży custom publishing w Polsce, organizowanym nieprzerwanie od 19 lat.
Zobacz również
Portal Bankomania.pl, nagrodzona w kategorii biuletyn zewnętrzny jest codziennym źródłem informacji i porad eksperckich na tematy finansowe. Teksty do serwisu pisane są lekkim i zrozumiałym językiem, a zagadnienia przedstawiane obrazowo, w oparciu o życiowe przykłady. Celem projektu jest edukacja finansowa na najwyższym poziomie i rozwijanie wiedzy na temat produktów bankowych w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Do współtworzenia treści Bank zaprosił blogerów-ekspertów w dziedzinach gospodarowania finansami, oszczędzania oraz nowych technologii.
„Sztuka to wartość” to cykl krótkich filmów inspirowanych dziełami z kolekcji sztuki współczesnej PKO Banku Polskiego. 30-sekundowe filmy są artystycznymi impresjami na temat wybranych prac autorstwa wybitnych współczesnych artystów. Filmy prezentowane były podczas wystawy „Sztuka to wartość. Z kolekcji PKO Banku Polskiego” zorganizowanej z okazji jubileuszu 100-lecia Banku w Muzeum Narodowym w Warszawie, są także dostępne w internecie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
„Portal 100 lat śmiałych decyzji PKO BP” prezentuje symbole przeszłości i przyszłości obrazujące śmiałe decyzje i przełomowe dokonania. W skrócie prezentuje stuletnią historię PKO Banku Polskiego, która ściśle przeplata się z historią Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca” to projekt komunikacji wewnętrznej związany z wdrożeniem przez PKO Bank Polski Transformacji Cyfrowej, zmianą kultury organizacyjnej i wprowadzeniem w Nowy Model Pracy, oparty o zwinne metody zarządzania projektami. W ramach działań edukacyjnych Bank organizuje szkolenia, warsztaty, meet-upy zewnętrzne i wewnętrzne, Akademię Zwinności oraz Dni Otwarte Transformacji Cyfrowej.
Dzięki temu, mimo dużej dynamiki zmiany i znacznego zakresu objęcia pracowników Nowym Modelem Pracy w krótkim czasie, są oni przychylnie nastawieni do nowej kultury organizacyjnej. PKO Bank Polski od prawie dwóch lat stosuje metodyki zwinne, realizując projekty Transformacji Cyfrowej. W Nowym Modelu Pracy funkcjonuje 14 zwinnych Formacji, które sprawnie dostarczają innowacyjne produkty.