Plac Defilad już po raz czwarty organizuje kolację w wyjątkowej warszawskiej scenerii. Szekspirowski „Sen nocy letniej” nawiązuje do magicznych przeobrażeń, gwałtownych emocji, niespodziewanych konstelacji. Taka też będzie kolacja 24 czerwca. Goście przypomną sobie, co jedliśmy w ciągu trzech ostatnich dekad, jak spotykaliśmy się z kuchniami z różnych stron świata, eksperymentowaliśmy z nowymi smakami, otwieraliśmy się na świat i jak to jedzenie nas zmieniało.
Szekspirowski „Sen nocy letniej”, wspólny stół na Placu Defilad, potrawy, które przygotowywaliśmy w ostatnich 30 latach – międzykulturowy miks, który był znakiem wielkiej przemiany, do tego Coca-Cola, która była świadkiem tych zmian, a gości na naszych stołach od kilkudziesięciu lat. To wszystko razem tworzy cudowną konstelację. Coca-Cola jest marką, która stała się częścią popkultury. Dla Polaków w okresie przemian była symbolem wolności i wielkiego świata.
Zobacz również
– Warto o polskiej wolności opowiadać z perspektywy zwykłych codziennych doświadczeń. Choćby kulinarnych. Wtedy przypominamy sobie prawdziwy smak tego, co nam wszystkim zdarzyło się w ciągu minionych trzech dekad – mówi Tomasz Plata, zastępca dyrektora Teatru Studio oraz kurator programu tegorocznej edycji Placu Defilad.
– Jako marka Coca-Cola od zawsze podkreśla i szuka tego, co nas łączy, co wspólne. Kiedy zapraszamy kogoś do stołu, okazujemy mu szacunek i pokazujemy, że mimo wielu różnic kulturowych czy przekonań, potrafimy i chcemy po prostu być razem. Możemy się różnić i możemy się nie zgadzać, ale mimo to wszędzie na świecie – jedzenie, wspólny stół jest tym, co autentycznie nas łączy, a szukanie dialogu zawsze i wszędzie jest wartością nie do przecenienia. O tym mówi tegoroczna odsłona kampanii Coca-Cola „Razem smakuje lepiej” i tym marka Coca-Cola chce się dzielić, świętując wspólnie 30 lat wolności – mówi Ula Czerniawska, brand manager Coca-Cola.
Bilety na kolację 24 czerwca na Placu Defilad „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje” będzie można kupić wyłącznie online na stronie www.teatrstudio.pl. Sprzedaż zostanie uruchomiona 11 czerwca 2019. Koszt jednego biletu wynosi 125 zł.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing