Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

#PlantHealth4Life: kampania EFSA, która ma przeciwdziałać przywożeniu roślin z zagranicznych podróży

#PlantHealth4Life: kampania EFSA, która ma przeciwdziałać przywożeniu roślin z zagranicznych podróży
„Dbaj o zdrowie roślin, chroń życie” to hasło tegorocznej odsłony kampanii #PlantHealth4Life, w której Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności przypomina, aby nie przywozić z zagranicznych wojaży owoców, warzyw, nasion, roślin ani kwiatów. Każda z takich pamiątek może spowodować sprowadzenie do Europy szkodników.
O autorze
1 min czytania 2024-06-24

Okres urlopowy to czas, w którym wielu z nas planuje międzynarodowe podróże. Pamiątki są ich nieodłączną częścią, dlatego warto dokładnie przemyśleć, co przywieziemy znajomym albo rodzinie. Wiele osób decyduje się na schowanie w bagażu kilku nasion, zerwanych podczas spaceru kwiatów czy owoców. Okazuje się jednak, że takie działanie może być wyjątkowo szkodliwe, o czym Unia Europejska przypomina w kolejnej odsłonie akcji pt. #PlantHealth4Life.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tym razem hasłem przewodnim jest: „Dbaj o zdrowie roślin, chroń życie”. Przed wwiezieniem wybranej rośliny do kraju, w którym mieszkamy (i wywiezieniem jej z innego), warto szczegółowo zapoznać się z zasadami transportu. Jak się okazuje, nie ma znaczenia, czy kwiaty, owoce lub inne rośliny przywozimy zza granicy do celów prywatnych, czy na sprzedaż. W każdym przypadku grożą za to dotkliwe kary.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aby przewóz roślin był bezpieczny, konieczne jest spełnienie wszystkich wymogów formalnych oraz wnikliwa kontrola fitosanitarna. Działania w ramach #PlantHealth4Life zostały opracowane na prośbę Komisji Europejskiej i obejmują 21 państw członkowskich oraz jeden kraj kandydujący, dwukrotnie zwiększając swój zasięg w stosunku do 2023 roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.

PS EFSA: Kampania #PlantHealth4Life w tym roku prowadzona będzie także w Polsce

Ruszyła druga edycja kampanii #PlantHealth4Life, organizowanej przez Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA), Komisję Europejską i 22 organizacje partnerskie działające w poszczególnych państwach członkowskich Unii Europejskiej, która ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej zdrowia roślin wśród mieszkańców Europy i wzbudzenie w nich poczucia zbiorowej odpowiedzialności.

PS2 „Life extending stickers”: Makro wprowadziło etykiety, które pokazują, jak wykorzystać nawet najbardziej dojrzałe owoce i warzywa

Kolumbijskie oddziały sieci sklepów Makro wprowadziły specjalne naklejki przedłużające życie owoców i warzyw (life extending stickers). Wszystko po to, aby ograniczyć zjawisko marnowania żywności wśród klientów.