Reach a Blogger już czwarty rok z rzędu realizuje badanie rynku influencerskiego, pytając reklamodawców: agencje, marki, platformy e-commerce o zmiany w wydatkach, sposoby nawiązywania współprac, o typy zawieranych współprac, wpływ na rynek influencerski inflacji, wojny na Ukrainie, a także pandemii. Jak również, o ostatnio bardzo medialne tematy, związane z inicjatywami UKOKiK i KRRiT wobec tego rynku.
Rynek influencerski jest młody, dynamiczny, zachodzą na mi duże zmiany. Zebrane dane, które zostaną opublikowane w czerwcu 2023 na reachablogger.pl, pozwolą lepiej uchwycić zachodzące na nim zmiany. Twórcy raportu mają nadzieję, że lektura raportu będzie dla managerów z branży reklamowej interesującym i pomocnym źródłem w decyzjach biznesowych, a influencerom pomoże w kształtowaniu strategii rozwoju i monetyzacji ich kanałów, a także, że wnioski z badania przyczynią się do normalizacji i wzrostu rynku influencerskiego w Polsce.
Zobacz również
Obecna edycja jest już czwartą odsłoną projektu. Jest to jedyne, powtarzane rok do roku, badanie rynku influencerskiego w kraju. W Tym roku zostało objęte honorowym patronatem IAB Polska, a patronat medialny nad nim objęły magazyny branżowe: NowyMarketing oraz Press.
Twórcy badania zwracają się z prośbą do reklamodawców współpracujących z influencerami o podzielenie się opinią na temat rynku i zapraszają do pozostawienia wypowiedzi, z których najbardziej wartościowe zostaną umieszczone w raporcie, który będzie popularyzowany w mediach branżowych. To dobra okazja do promocji osób i firm. Reach a Blogger zaprasza do udziału w badaniu przedstawicieli agencji, platform e-commerce, marek i organizacji.
Badanie jest anonimowe i ma formę pytań wielokrotnego i jednokrotnego wyboru w Google Form. Na końcu umieszczone jest pytanie otwarte. Reach a Blogger prosi o pozostawienie wypowiedzi wraz z nazwiskiem, stanowiskiem i nazwą firmy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Możesz wziąć udział w badaniu na tej stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reach a Blogger w czasie oczekiwania na tegoroczny raport zachęca do zapoznania się z zeszłorocznymi wynikami.