Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Platforma GdzieJakiBiznes od Mastercard pomoże wybrać najlepszą lokalizację dla twojej firmy

Platforma GdzieJakiBiznes od Mastercard pomoże wybrać najlepszą lokalizację dla twojej firmy
Mastercard ruszyło z kampanią GdzieJakiBizens, mającą pomóc przedsiębiorcom w znalezieniu idealnej lokalizacji dla ich firm. Platforma wykorzystuje dane dotyczące m.in. geografii, natężenia ruchu czy hałasu.
O autorze
2 min czytania 2024-04-15

Kampania GdzieJakiBiznes od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Opierając się na danych, narzędzie ocenia lokalizacje, w której planowana działalność ma największe szanse powodzenia.

Platforma GdzieJakiBiznes.com stworzona została w oparciu o zanonimizowane dane o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowe informacje dostarczone przez partnerów programu, takie jak zagęszczenie ruchu czy poziom natężenia hałasu w danej lokalizacji. Dostęp do tych danych i analiz zarezerwowany był dotychczas dla dużych firm i korporacji. Teraz, bez dodatkowych opłat, skorzystać z nich mogą wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy.

Użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują. Przykładem jest piekarnia oraz barber, sklep zoologiczny i drogeria, a także księgarnia i jubiler – działając w sąsiedztwie, oba biznesy mogą liczyć na większą liczbę klientów. Ta wiedza może stanowić kolejną wskazówkę pomocną w wyborze lokalizacji, w której firma będzie miała większe szanse powodzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Chcieliśmy stworzyć platformę, która poprzez zidentyfikowanie komplementarnych biznesów w danej okolicy ułatwi wybór odpowiedniego miejsca dla nowego przedsięwzięcia. Dzięki temu potencjalni konkurenci staną się sprzymierzeńcami i razem będą tworzyć synergię z korzyścią dla siebie i lokalnych społeczności. Wierzymy, że GdzieJakiBiznes.com przyczyni się do ożywienia pustych przestrzeni handlowych i usługowych – mówi Bartosz Jeglejewski, Creative Director, McCANN odpowiedzialnej za przygotowanie kampanii.

Dzięki GdzieJakiBiznes, w jednym miejscu można znaleźć zatem informacje, które mogą pomóc w podjęciu decyzji związanej z prowadzeniem własnej działalności. Wyniki prezentowane są dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. GdzieJakiBiznes wykorzystuje informacje na temat trendów w wydatkach konsumenckich, które są agregowane i zanonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych, stosowanymi przez Mastercard.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Szybko zweryfikuj partnerów biznesowych i konkurencję – SearchRay prześwietli internet za Ciebie

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, dostęp do sprawdzonych informacji jest niezwykle cenny. Firmy, które podejmują decyzje na podstawie rzetelnych danych, osiągają znacznie lepsze wyniki. SearchRay automatyzuje research – powstał po to, by sprawnie gromadzić i analizować dane oraz informacje.

PS2 Platforma „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard na 1. miejscu The Drum World Creative Ranking 2024 w sektorze finansowym

Platforma „Gdzie Zamieszkać”/„Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła 1. miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024. Dodatkowo, McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.