W 2025 roku NowyMarketing rusza z serią praktycznych publikacji, tzw. Playbooków. Obszar, któremu przyjrzymy się jako pierwszemu to influencer marketing.
Dołącz do gry! Podziel się wiedzą, wskazówkami, przykładami działań -> wypełnij ankietę.
Czym są Playbooki NowegoMarketingu
Playbooki to praktyczne przewodniki, które łączą teorię z praktyką. Znajdziesz w nich konkretne wskazówki, strategie i przykłady z danego obszaru marketingu i e-commerce.
Dla kogo? W Playbookach NM każdy znajdzie coś dla siebie:
- osobom początkującym pomogą zrozumieć podstawy i kluczowe koncepcje,
- doświadczonym dostarczą inspiracji, nowych narzędzi i wglądu w najnowsze trendy.
Dlaczego warto
Playbook, poza solidną porcją inspiracji, to praktyczne narzędzie, które:
- pozwala zrozumieć aktualne trendy i zmiany w branży,
- inspiruje, dzięki przykładom ciekawych kampanii,
- wskazuje najlepsze praktyki i pomaga unikać błędów, dzięki listom do’s & don’ts,
- dostarcza wiedzy na temat prawa i narzędzi, które usprawniają działania marketingowe.
Wszystko w przejrzystej i przyjaznej do czytania oraz przyswajania wiedzy formie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premiera pierwszego już wkrótce! Nie przegap okazji, by poszerzyć swoją wiedzę i udoskonalić działania marketingowe dzięki Playbookowi.
Co znajdziesz w Playbooku NM: Influencer marketing
1. Wyniki ankiety. Sprawdź, jak influencer marketing postrzegają marketerzy w Polsce. Wyniki ankiety pokazują największe wyzwania, oczekiwania i trendy według praktyków.
2. Influencer marketing w pigułce. Wprowadzenie do świata influencerów: definicje, podstawowe pojęcia, typy influencerów oraz kluczowe metryki, na które warto zwracać uwagę.
3. Trendy. Odkryj, co będzie rządzić w influencer marketingu w najbliższych latach. Od mikroinfluencerów, po live shopping i współpracę z wirtualnymi influencerami.
4. #Łyk inspiracji – przegląd ciekawych akcji. Przykłady działań, które mogą stanowić inspirację dla Twojej marki.
5. Komentarze marek. Praktycy opowiadają o swoich doświadczeniach z influencer marketingiem – co działa, a co nie.
6. Do’s & Don’ts. Lista rzeczy, które warto robić, oraz błędów, których należy unikać w planowaniu i realizacji kampanii.
7. Case studies. Analizy sukcesów i wyzwań kampanii influencer marketingowych. Co można z nich wyciągnąć dla swojego biznesu?
8. Prawo. Praktyczny przewodnik po aspektach prawnych influencer marketingu – regulacje dotyczące oznaczania współprac, prawa autorskie oraz kwestie podatkowe.
9. Narzędzia. Lista sprawdzonych platform, aplikacji i systemów wspierających zarządzanie kampaniami, analitykę oraz współpracę z influencerami.
Dołącz do gry! Podziel się wiedzą, wskazówkami, przykładami działań -> wypełnij ankietę.
Playbook NM: Influencer marketing to niezbędnik każdego marketera, który chce skutecznie wykorzystywać potencjał influencerów w swojej strategii.Premiera już wkrótce! Zapisz się do newslettera NM, by jej nie przeoczyć.