W części poświęconej Agencjom Marketingu Zintegrowanego redakcja MMP nie przyznała nagród głównych. Natomiast wyróżnienia otrzymały dwie agencje: Focus Media Group oraz Plej – faworyt klientów.
W uzasadnieniu wyników badania Millword Brown można przeczytać m.in., że „w dwóch kategoriach oceny – zadowolenia ze współpracy z agencją i z poziomu obsługi klienta – Plej nokautuje pozostałe agencje zaprezentowane w badaniu. Trzeci składnik oceny w badaniu dotyczy zadowolenia z kreacji i produkcji, tu agencja też wypada świetnie. Plej charakteryzuje także ponadprzeciętne zrozumienie nowych mediów oraz idei zintegrowanych komunikacji”.
Zobacz również
Agencja marketingu zintegrowanego Plej rozpoczęła działalność w 2002 roku, od początku zarządzają nią trzej właściciele: Rafał Krawczuk, Łukasz Gumowski i Łukasz Ostaszewski. Aktualnie zatrudnionych jest w niej 59 specjalistów realizujących projekty w zakresie digital marketingu, kreacji, działań BTL i organizacji eventów. Klientami, którzy wystawili agencji ocenę są m. in.: P4 (Play), PKO Bank Polski, Peugeot Polska, Wyborowa Pernod Ricard, Trodat Polska, COTY Polska, BWP Group, Multikino, CBRE, Swisslab, VF Polska Distribution (VANS), LPP (Cropp, House).