Plej kompleksowo dla OH Kino

Agencja Plej przygotowała i realizuje dla OH Kino kampanię promocyjną, której głównym założeniem jest komunikacja debiutu sieci kin na polskim rynku. Pierwsze OH Kino zostało właśnie otwarte w galerii Quick Park w Mysłowicach.
O autorze
1 min czytania 2016-12-12

W ramach współpracy z klientem, Plej wykonała kreacje reklamowe, zaprojektowała i wdrożyła z końcem listopada serwis internetowy www.ohkino.pl, prowadzi także intensywne działania wizerunkowe na Facebook’u.

Wojciech Olsiewicz, CFO OH Kino: OH Kino w swojej filozofii to kameralne, butikowe kina o ciepłym i komfortowym wnętrzu, nawiązującym stylem do tradycji. Przy tym, są to nowoczesne wielosalowe miejsca z zapleczem gastronomicznym, które spełniają najwyższe standardy technologiczne multipleksów. Zaletą naszej oferty jest bliskość dla mieszkańców miast, w których kin o takim standardzie jeszcze nie ma  – wreszcie nie muszą jechać daleko od swojego miejsca zamieszkania. Właśnie dlatego głównym hasłem pierwszej kampanii jest „Oh! Jak blisko!”. Kreację i realizację akcji promocyjnej powierzyliśmy agencji Plej, która już na etapie przetargu wykazała się dużym zrozumieniem tematu, kreatywnością, a także, cieszącą nas bardzo, bo wpisującą się w filozofię marki, dbałością o szczegóły.

Na potrzeby kampanii promocyjnej komunikującej wejście sieci kin OH Kino na rynek agencja Plej stworzyła hasło przewodnie oraz key visual akcji. Wykonała także serwis internetowy www.ohkino.pl spełniający wszystkie wymogi witryny współczesnego kina. Użytkownicy strony mają możliwość rezerwacji biletów, zapoznania się z repertuarem, planowanymi wydarzeniami oraz promocjami kinowymi. Agencja przygotowała również kreacje na billboardy promujące otwarcie kina w Mysłowicach, wyprodukowała 30-sekundowy spot emitowany w środkach komunikacji miejskiej, odpowiada także za obsługę fanpage’a facebook.com/ohkinopolska oraz zaplanowała i realizuje kampanię reklamową na Facebook’u.

 Z ramienia agencji Plej za działania dla OH Kina odpowiadają: Anna Jarota, Monika Świątek-Król, Szymon Szmyd, Marcin Topolski, Magdalena Wojtczak, Jarosław Frydrych, Grzegorz Krajewski, Marta Małachowska oraz Anna Rezner – account prowadzący projekt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj