Plej kreatywnie dla EY w zakresie komunikacji wizualnej na rynku pracy

W drugiej połowie 2021 roku przeprowadzono przetarg, którego przedmiotem było stworzenie platformy komunikacyjnej, umożliwiającej elastyczne adresowanie różnorodnych komunikatów do wybranych grup docelowych. Przetarg wygrała agencja Plej.
O autorze
0 min czytania 2022-05-10

EY stawia na budowanie wizerunku pracodawcy wśród potencjalnych kandydatów – studentów, młodych absolwentów i profesjonalistów. Od początku roku trwają zaawansowane prace, których efekty można już zobaczyć. EY prowadzi obecnie 2 kampanie w obszarze employer brandingu w digitalu i princie: kampanię rekrutacyjną oraz Audit Oddyssey. To dwie największe kampanie w rocznym kalendarzu rekrutacyjnym EY skierowane do ludzi młodych.

Efekty współpracy i formaty przygotowane w oparciu o key visual stworzony przez agencję Plej można zobaczyć w kanałach takich jak digital i print. Agencja przeprowadziła też dedykowaną sesję zdjęciową do materiałów graficznych.

Współpraca  z agencją Plej ma charakter projektowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj