PLL LOT zwiększa komfort podróżujących. Podejmuje współpracę z marką kosmetyków Phenomé

O autorze
2 min czytania 2023-08-08

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają kolejne zmiany na swoich pokładach. Wszystko za sprawą nowej współpracy z polską, dynamicznie rozwijającą się kosmetyczną marką Phenomé, dzięki której każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT.

W jej wnętrzu znajdą się dwa wyjątkowe produkty z jabłkowej linii Phenomé – krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust. 

– Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości – pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT – jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

W kosmetyczce znajdą się także: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Phenomé to marka, która jako jedna z pierwszych na rynku stworzyła kosmetyki z przyjaznych człowiekowi i środowisku naturalnemu składników. We wszystkich produktach woda w całości została zastąpiona hydrolatami, czyli cennymi składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin. Dzięki nim substancje aktywne wnikają znacznie szybciej i głębiej w skórę. Kosmetyki charakteryzują także wyrafinowane receptury oparte na bogactwie składników naturalnych oraz wyjątkowe nuty zapachowe. 

– W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży – mówi Aldona Luterek, CEO Phenomé.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowe kosmetyczki od Phenomé to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT. W czerwcu br. narodowy przewoźnik i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. Dzięki kooperacji produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Linia lotnicza będzie wypożyczać ubrania

Zamiast brać kilka walizek na wakacje, można po prostu wypożyczyć ubrania. Na taki pomysł wpadła linia lotnicza Japan Airlines, która właśnie ogłosiła uruchomienie projektu „Any Wear, Anywhere”.

PS2 Podróże kulinarne z Robertem Makłowiczem w warszawskim Hotelu Bristol

Restauracja Hotelu Bristol przenosi smakoszy w różne zakątki świata. Wszystko dzięki kolejnej już współpracy hotelu z Robertem Makłowiczem, który tym razem jest inspiratorem menu. Gdzie zabierze nas w wakacje?