Merlin.pl to jeden z najstarszych sklepów internetowych w Polsce – w branży e-commerce działa już od ponad 14 lat – jednak wraz ze zmianą właściciela postanowił również zaprezentować klientom swoje zupełnie nowe, odmienione oblicze. – Celem trwającej kampanii jest nie tylko umocnienie, ale i kreowanie wizerunku marki, podkreślając różnorodność oferty dostępnej w serwisie. Chcemy zaznaczyć, że Merlin.pl to nie tylko księgarnia internetowa, ale też i platforma, za pośrednictwem której można kupić muzykę, filmy, gry, zabawki, kosmetyki, elektronikę, a nawet artykuły sportowe – mówi Radosław Włoczewski, dyrektor kreatywny agencji marketingowej Płodni.com. – Poprzez zastosowanie jednej czystej koncepcji kreacji i wymianę na niej poszczególnych elementów chcemy zbudować spójny obraz Merlin.pl jako miejsca, które ma nam do zaoferowania bardzo szeroki wybór asortymentu – dodaje.
W ramach kampanii wykorzystywane są nośniki outdoorowe (billboardy, citylighty, backlighty) w miastach w całej Polsce oraz różnorodne formy reklamy w internecie. Kampania wyróżnia się czytelną kreacją oraz krótkim komunikatem. – Średni czas kontaktu odbiorcy z OOH to maksymalnie kilka sekund, dlatego nie może być on przeładowany treścią reklamową. Chcieliśmy, aby stworzona przez nas kampania obrazowała markę Merlin.pl i jej wartości w sposób przede wszystkim zrozumiały dla odbiorcy i realizowała postawione cele – tłumaczy Radosław Włoczewski z Płodni.com. Na każdym nośniku prezentowana jest jedna z kategorii produktów dostępnych w serwisie, a wariantów kreacji tej kampanii jest razem osiem. Akcja reklamowa potrwa przez dwa pierwsze tygodnie listopada.