Ostatni rok przewrócił nasze życie do góry nogami: odebrał poczucie stabilizacji, zmusił do zweryfikowania planów i wywołał niepokoje o zdrowie swoje i bliskich. Każdy na swój sposób próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości, co jest dużo prostsze przy wsparciu rodziny i przyjaciół. Są jednak osoby, które pandemię przeżywają w samotności i dla których jakakolwiek forma kontaktu z drugim człowiekiem jest nieoceniona. Takie osoby wspiera Stowarzyszenie mali bracia Ubogich.
Jedną z wielu podopiecznych stowarzyszenia jest 78-letnia Pani Krystyna. Bardzo ucieszyła ją możliwość kontaktu z dziennikarką serwisu Plotek.pl, z którą mogła nie tylko podzielić się swoją historią, ale po prostu porozmawiać. Pani Krystyna mawia: „Jestem sama, ale nie czuję samotna” i choć nie narzeka na swoją sytuację, nie ukrywa, że jest zdana na pomoc innych.
Zobacz również
Żeby uczynić święta wielkanocne wyjątkowymi dla takich właśnie samotnych osób, Stowarzyszenie mali bracia Ubogich prowadzi zbiórkę na koszyczki wielkanocne, a Plotek.pl po raz drugi dołącza się do tej akcji.
Koszt koszyczka z ozdobą i łakociami to 50 zł. Dodatkowo, zorganizowany zostanie świąteczny catering, który trafi do seniorów osamotnionych tuż przed Wielkanocą. W menu znajdą się m.in. żurek, jaja faszerowane, sałatka jarzynowa, wielkanocna baba i mazurek. Akcja wymaga dodatkowych nakładów, dlatego każda wpłata jest ważna.
– Pandemia koronawirusa przypomniała nam, jak istotne są relacje międzyludzkie. Teraz jeszcze ważniejsze jest rozejrzenie się dookoła i wspieranie osób, które mogą potrzebować naszej pomocy. To dlatego zdecydowaliśmy się – już po raz drugi – wesprzeć akcję Stowarzyszenia mali bracia Ubogich i będziemy mocno zachęcać naszych czytelników, aby także do niej dołączyli – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna serwisu Plotek.pl.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zbiórka dostępna będzie na facebookowym profilu Plotek.pl i potrwa od 19 do 31 marca br. Poza dokonaniem wpłat warto także udostępnić informację o akcji na Instagramie lub Facebooku wraz z hashtagiem #Plotekpomagaseniorom, co pozwoli dotrzeć z przekazem do szerszej grupy osób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing