Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Plus partnerem technologicznym Męskiego Grania

Plus został Partnerem Technologicznym Męskiego Grania 2023. Dzięki zaangażowaniu Plusa, uczestnicy wydarzenia mogą korzystać z sieci dostosowanej pod imprezy masowe.
O autorze
1 min czytania 2023-07-21

Plus pełni rolę Partnera Technologicznego we wszystkich lokalizacjach Męskiego Grania 2023, zapewniając zaawansowane technologie. Na czas koncertów stacje bazowe Plusa, z których korzystają uczestnicy koncertów, zostały przełączone w tryb MassEvent, który pozwala obsłużyć większy ruch sieci. 

Kolejnym rozwiązaniem, które zastosował Plus, są wydzielone dodatkowe punkty dostępu do sieci dedykowane dla terminali płatniczych. Przyspiesza to proces dokonywania płatności kartą czy innymi elektronicznymi metodami, eliminując jednocześnie opóźnienia i zapewniając płynność oraz bezpieczeństwo transakcji. Dzięki temu rozwiązaniu uczestnicy Męskiego Grania bezproblemowo zapłacą w wydzielonej strefie gastronomicznej.

Podczas imprezy w Gdańsku będzie można skorzystać ze strefy Plusa, gdzie zostanie udostępniona dla wszystkich festiwalowiczów sieć WiFi. Pozwala ona na swobodne dzielenie się relacjami z wydarzenia na social mediach. Podobna strefa była dostępna już w Warszawie.

Dla organizatorów Męskiego Grania i mediów Plus przygotował usługę Symetrycznego Dostępu do Internetu. W realizacji projektu Plus opierał się o zróżnicowane technologie dostępowe, takie jak światłowód i radiolinia.Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania organizatorzy wydarzenia mają zapewnioną sprawną komunikację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Plus jako Partner Technologiczny Męskiego Grania, ułatwia korzystanie z atrakcji i daje uczestnikom wydarzenia możliwość cieszenia się doskonałą rozrywką na najwyższym technologicznie poziomie.

PS Wystartowała kampania marki Plus z udziałem Marianny Zydek i Macieja Musiałowskiego

Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się