Plus pełni rolę Partnera Technologicznego we wszystkich lokalizacjach Męskiego Grania 2023, zapewniając zaawansowane technologie. Na czas koncertów stacje bazowe Plusa, z których korzystają uczestnicy koncertów, zostały przełączone w tryb MassEvent, który pozwala obsłużyć większy ruch sieci.
Kolejnym rozwiązaniem, które zastosował Plus, są wydzielone dodatkowe punkty dostępu do sieci dedykowane dla terminali płatniczych. Przyspiesza to proces dokonywania płatności kartą czy innymi elektronicznymi metodami, eliminując jednocześnie opóźnienia i zapewniając płynność oraz bezpieczeństwo transakcji. Dzięki temu rozwiązaniu uczestnicy Męskiego Grania bezproblemowo zapłacą w wydzielonej strefie gastronomicznej.
Zobacz również
Podczas imprezy w Gdańsku będzie można skorzystać ze strefy Plusa, gdzie zostanie udostępniona dla wszystkich festiwalowiczów sieć WiFi. Pozwala ona na swobodne dzielenie się relacjami z wydarzenia na social mediach. Podobna strefa była dostępna już w Warszawie.
Dla organizatorów Męskiego Grania i mediów Plus przygotował usługę Symetrycznego Dostępu do Internetu. W realizacji projektu Plus opierał się o zróżnicowane technologie dostępowe, takie jak światłowód i radiolinia.Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania organizatorzy wydarzenia mają zapewnioną sprawną komunikację.
Plus jako Partner Technologiczny Męskiego Grania, ułatwia korzystanie z atrakcji i daje uczestnikom wydarzenia możliwość cieszenia się doskonałą rozrywką na najwyższym technologicznie poziomie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS Wystartowała kampania marki Plus z udziałem Marianny Zydek i Macieja Musiałowskiego
Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing