Lidl Polska dołącza do grona akceptantów Pluxee Polska. Akceptowanie dodatkowych form płatności, takich jak rozwiązania Pluxee, otwiera biznes na nowe grupy klientów. W przypadku Pluxee mówimy o 2 milionach transakcji, wykonywanych każdego miesiąca. Współpraca z Pluxee nie wymaga od Partnerów żadnych inwestycji na start ani stałych opłat. Prowizja naliczana jest tylko od zrealizowanych transakcji – koszty współpracy są proporcjonalne do wartości zrealizowanej sprzedaży.
– Kolejna duża międzynarodowa sieć akceptująca karty i kupony Pluxee Polska to ogromny powód do dumy. Cieszy mnie, że wspólnie z Lidl Polska wypracowaliśmy formę współpracy partnerskiej, która odpowiada na aktualne potrzeby konsumentów. Użytkownicy Pluxee przyzwyczaili się do swobodnych płatności – dosłownie – na każdym kroku. Chcemy im to jeszcze bardziej ułatwiać dzięki poszerzaniu naszej sieci akceptacyjnej, a także zapewnianiu dostępu do najszerszej oferty i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. A taką właśnie oferują nasi Partnerzy. Dziękuję Lidl Polska za zaangażowanie i liczę na owocną współpracę – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Pluxee Polska.
Zobacz również
Dzięki współpracy z Lidl Polska posiadacze benefitów żywieniowych Pluxee zyskują dostęp do atrakcyjnej, zróżnicowanej oferty dań gotowych oraz produktów spożywczych ofertowanych w niskiej, atrakcyjnej cenie. W sklepach Lidl Polska dostępne są zarówno artykuły marek własnych, jak i powszechnie znanych producentów. Sieć od samego początku działalności rozwija własne brandy, a do najbardziej znanych należą: nabiał Pilos, wędliny Pikok, środki czystości W5, odzież damska Esmara, ubrania i akcesoria dla maluchów Lupilu, sprzęty SilverCrest oraz Parkside, a także wiele innych.
– Głównym celem Lidl Polska jest oferowanie wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie, wytworzonych w sposób zrównoważony. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience, słone i słodkie przekąski z „Piekarni w sercu Lidla”, świeże warzywa i owoce z „Ryneczku Lidla” oraz inne produkty lubianych przez klientów marek własnych Lidl. W wybranych sklepach dostępne są także gotowe produkty od cateringu dietetycznego marki Body Chief. Posiadacze kart i kuponów Pluxee z pewnością znajdą w naszych sklepach to, czego potrzebują – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
W Polsce wartość rynku benefitów żywieniowych wynosi obecnie 1,7 mld zł. Szacuje się, że na ten moment z dofinansowania do posiłków korzysta 5% uprawnionych pracowników. W ciągu najbliższych trzech lat ta liczba ma wzrosnąć ponad trzykrotnie. Zgodnie z przewidywaniami, wartość rynku osiągnie wtedy 8,2 mld zł, a benefity żywieniowe od pracodawców, np. w formie karty na lunch, otrzymywać będzie aż 18% pracowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Poszerzanie sieci akceptantów produktów żywieniowych to wprowadzenie naszej strategii rozwoju w życie. Partnerzy Pluxee podążają dziś za zyskującym na sile trendem. Dofinansowanie do posiłków jest obecnie jednym z najkorzystniejszych finansowo benefitów pozapłacowych – zarówno dla pracodawcy, jak i dla pracownika. Dlatego popyt na to rozwiązanie będzie dynamicznie rósł, a wraz z nim szansa dla branży spożywczej i gastronomicznej na zwiększenie obrotów, zysków i liczby klientów – dodaje Arkadiusz Rochala.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Polski ustawodawca (w Rozporządzeniu MRiPS z dnia 9 sierpnia 2023 r.) urealnił kwotowo przepisy dotyczące dofinansowań do posiłków. Za nami już trzecie z kolei podwyższenie kwoty zwolnienia z ZUS na posiłki dla pracowników. Teraz wynosi ono do 450 zł na osobę zatrudnioną, co oznacza, że każdy pracownik może otrzymać regularny, comiesięczny benefit pozapłacowy, o wartości aż 5400 zł rocznie i wydać je w sklepach spożywczych, restauracjach, piekarniach czy kawiarniach – u partnerów Pluxee.
W ramach współpracy Partnerzy Pluxee mogą zaoferować swoim klientom preferencyjne warunki zakupu i dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców za pośrednictwem kanałów oraz nośników Pluxee. Jednym z nich jest aplikacja mobilna oraz e-Pakiet Promocji Pluxee – rozwiązanie dla użytkowników produktów Pluxee, zawierające aktualne oferty i promocje sieci akceptujących.
Do sieci akceptacji Pluxee należą już takie sieci jak Aldi, Biedronka czy Żabka, ale również lokalni detaliści, czy lokale gastronomiczne oraz usługowe. Aktualna mapa z oznaczonymi miejscami, w których użytkownicy zapłacą kuponami Pluxee, dostępna jest na stronie: uzytkownik.pluxee.pl.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Artykuł powstał we współpracy z marką Pluxee.