TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pobudzenie bez kofeiny? Premiera Tiger Placebo Classic w sieci sklepów Żabka

Pobudzenie bez kofeiny? Premiera Tiger Placebo Classic w sieci sklepów Żabka
Marka Tiger dodała do swojej oferty napój Tiger Placebo Classic, który nie zawiera w składzie kofeiny. Po raz pierwszy produkt pojawił się w sieci sklepów Żabka. Czy marka chce w ten sposób odpowiedzieć na projekt ustawy dotyczący sprzedaży i promocji energetyków?
O autorze
1 min czytania 2023-03-22

fot. Facebook.com/ŻabkaPolska

Firma Maspex wypuściła na rynek nowy wariant Tigera, którego smak przypomina klasyczny napój energetyzujący, ale nie posiada w składzie kofeiny, tauryny czy guarany. W składzie napoju znajdziemy za to: wodę, cukier, regulatory kwasowości, dwutlenek węgla, aromaty, inozytol, barwnik, substancje słodzące, wzmacniacze smaku i witaminy.  

Produkt po raz pierwszy pojawił się w sieci sklepów Żabka. Jego opakowanie jest stylizowane na klasyczne produkty marki Tiger. Internauci komentują, że smak napoju nie różni się od tradycyjnego energetyka z dodatkiem kofeiny. Żabka natomiast zachęca do zakupu, pisząc w mediach: „Przyczajony tygrys, ukryty smak. Nowy Tiger skrywa w sobie klasyczny smak energetyka i ani grama kofeiny. Wbijesz poczuć Placebo?”.

Tiger odpowiada na zakaz sprzedaży energetyków nieletnim?

Producenci energetyków szukają rozwiązań, które pomogą im, choć częściowo, przygotować się na możliwe ograniczenia sprzedaży i promocji tego rodzaju napojów. Maspex jest pierwszą marką, która zdecydowała się na produkcję napoju energetycznego bez kofeiny. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tiger Placebo Classic może być więc odpowiedzią na możliwość wprowadzenia zmian w sprzedaży i promocji energetyków lub dobrą opcją dla fanów smaku takich napojów, którzy nie potrzebują dodatkowego pobudzenia. 

Przypomnijmy, że w lutym br. do Sejmu trafił projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym, autorstwa polityków partii Republikańskiej i PIS-u, zakazujący sprzedaży napojów energetyzujących osobom nieletnim. Tego rodzaju napoje nie będą mogły być sprzedawane na terenie szkół i placówek oświatowych, a ich promocja w telewizji dozwolona będzie jedynie w godzinach 20:00-6:00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Reklamy energetyków będą emitowane tylko w nocy? Do Sejmu trafił projekt ustawy

Jeśli projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym zostanie przegłosowany, w niedalekiej przyszłości czeka nas rewolucja w zakresie sprzedaży i promocji napojów energetyzujących. Jakich restrykcji możemy się spodziewać?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się