Resibo, polska marka kosmetyków naturalnych, wypuściła właśnie na rynek regulujący hydro krem Flower Power, którego nazwa nawiązuje do jednego z głównych składników – ekstraktu z kwiatów hibiskusa. Kwiaty są też motywem promującej kampanii, która powstała przy współpracy z agencją oS3, Papaya Films oraz fotografem Przemkiem Dzienisem.
W sesji zdjęciowej dominują motywy kwiatowe i bliskie kadry, które skupiają się na wypielęgnowanej cerze i naturalnej teksturze skóry. Jak podkreślają autorzy, w ten sposób udało się przełamać typową konwencję beauty i pokazać naturalną stronę piękna.
Zobacz również
Za obiektywem stanął reżyser i fotograf Przemek Dzienis. Jego twórczość cechuje precyzja formy, dbałość o szczegóły i spójny język wizualny, który wykorzystuje w swoich komercyjnych i artystycznych projektach. Laureat wielu konkursów, w tym Berlin Music Video Awards 2021 za teledysk do utworu Game Change Brodki. Jednym z jego ostatnich sukcesów jest zdobycie Fryderyka w kategorii Teledysk Roku za klip Annuszka Krzysztofa Zalewskiego.
Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiada Papaya Films – wielokrotnie nagradzany, największy dom produkcyjny w Polsce. W projekt zaangażowali się Karolina Korta (Line Producer x Digital Publisher Papaya Films), Andrzej Sobolewski (jeden z najbardziej znanych stylistów w polskim showbiznesie i kostiumograf znany m.in. z serialu „Ślepnąc od świateł”) i Agnieszka Wilk (Make Up Artist i Co-Founder The Beauty Runway).
Za kompleksową realizację działań reklamowych marki Resibo odpowiada warszawska agencja strategiczno-kreatywna oS3. Autorem koncepcji kreatywnej najnowszej kampanii z produktem Flower Power jest Michał Kobierzewski, Executive Creative Director agencji OS3.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing