Zamawiamy będąc jeszcze w drodze do restauracji, płacimy online i odbieramy posiłek o wyznaczonej przez siebie godzinie, bez konieczności stania w kolejce do kasy.
Marka KFC wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich Gości, rozwija dobrze znaną ofertę dostawy i tworzy nowoczesne usługi ułatwiające zamawianie. Jako pierwsza sieć restauracji w Polsce uruchamia funkcję, dzięki której każdy może poczuć się jak VIP i ominąć kolejkę. Proces zamówienia jest niezwykle prosty i przyjazny użytkownikowi. To digitalowa rewolucja na rynku restauracyjnym. Uważnie obserwujemy rynek, śledzimy trendy i tworzymy innowacyjne rozwiązania. Przeskocz kolejkę jest nowością w polskiej branży restauracyjnej i idealnie wpisuje się w coraz szybszy tryb życia i wszechobecność smartfonów – mówi Maciej Jędrychowski, KFC Digital Manager.
Zobacz również
Nie czekaj, personalizuj, płać wygodnie
„Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę” to kiosk w telefonie, w którym wygodnie składamy zamówienie. Co więcej, usługa pozwala stworzyć spersonalizowany Kubełek, skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru w wybranej przez siebie restauracji.
Co zrobić, by skorzystać z nowej funkcji? Wystarczą 4 kroki:
- Pobranie lub aktualizacja aplikacji KFC z Google Play lub AppStore
- Wybór restauracji, dodanie ulubionych produktów do koszyka, opcjonalnie stworzenie własnego Kubełka
- Płatność online
- Odbiór zamówienia
Kolejne etapy realizacji zamówienia możemy śledzić na ekranie smartfona, dostaniemy także powiadomienie sms-em, gdy posiłek będzie gotowy do odbioru.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Po raz pierwszy, jeszcze na etapie testów, usługa została udostępniona Gościom wybranych restauracji w maju 2017. Obecnie jest już dostępna w niemal 170-ciu lokalach KFC, których listę można sprawdzić w aplikacji. Najbliższa lokalizacja zostanie wyszukana dzięki geolokalizacji. Zasięg nowej funkcji jest systematycznie poszerzany wraz z otwarciami nowych i renowacjami kolejnych restauracji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing