Podbij piątek do potęgi – wirtualna gra miejska z Samsung Galaxy S5

Ruszyła kampania promocyjna najnowszego smartfona Samsung Galaxy S5 pod hasłem „Podbij piątek do potęgi”. Konsumenci mają możliwość poznać produkt, biorąc udział w wirtualnej grze miejskiej oraz podczas pięciu eventów w różnych miastach Polski.
O autorze
1 min czytania 2014-05-15

Komunikację wspierają działania reklamowe on-line, kampania radiowa, outdoorowa, aktywności PR i w social media. Za koncepcję wirtualnej gry wspartej działaniami eventowymi oraz realizację kampanii odpowiada Cheil Polska.

Kampania ma na celu edukację konsumentów odnośnie najnowszego produktu i jego cech. W tym celu Cheil stworzył wirtualną grę miejską oraz cykl piątkowych eventów poświęconych poszczególnym cechom telefonu. Akcja potrwa pięć tygodni, a każdy z nich poświęcony jest innej zalecie produktu, np. gra oraz event w Łodzi skoncentrowane są na designie produktu, w nadmorskim Sopocie konsument pozna odporność na wodę i kurz Samsung GALAXY S5, a w ulubionym przez turystów Krakowie doświadczy możliwości aparatu fotograficznego, w który wyposażony został smartfon.

Wirtualna gra miejska osadzona jest w środowisku Google Maps – co tydzień w innym mieście. W każdym z pięciu etapów konkursu zadaniem uczestnika jest przejście trzech prostych animacji, a następnie odpowiedź na pytanie kreatywne związane z cechą produktu. Na zwycięzców co tydzień czekają nagrody – Samsung Galaxy S5 wraz z Gear Fit oraz akcesoria takie jak słuchawki, karty SD czy game pady. Strona konkursowa dostępna jest pod adresem podbijpiatek.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas piątkowych eventów w pięciu miastach Polski powstaną strefy Samsung, obejmujące ekspozycję produktową, strefy relaksu oraz konkursowe – w każdym z miast przewidziano również specjalną atrakcję. W Sopocie uczestnicy poszukiwać będą na plaży skarbu, w Białymstoku powstanie wyjątkowy taneczny parkiet, a w Łodzi strefa designerskich metamorfoz.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się