Podsumowanie akcji charytatywnej Frisco. Zebrano ponad 4 tony karmy o wartości 45 tysięcy złotych dla potrzebujących zwierząt

Podsumowanie akcji charytatywnej Frisco. Zebrano ponad 4 tony karmy o wartości 45 tysięcy złotych dla potrzebujących zwierząt
Frisco podsumowuje wyniki swojej akcji charytatywnej, której celem było wsparcie bezdomnych zwierząt. Dzięki zaangażowaniu klientów sklepu firma przekazała blisko 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla Schroniska Viva w Korabiewicach. Inicjatywa była częścią kampanii promującej rozszerzenie oferty pet food.
O autorze
1 min czytania 2024-10-14

W czerwcu br. Frisco znacząco rozbudowało kategorię produktów dla zwierząt, wprowadzając szeroki wybór karm suchych, mokrych, przekąsek oraz akcesoriów. Poszerzeniu asortymentu towarzyszyła akcja charytatywna, w której klienci sklepu internetowego mogli wesprzeć bezdomne zwierzęta. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu Frisco przekazało łącznie 4 tony karmy o wartości ponad 45 tysięcy złotych dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach.

– Chcemy oferować kompleksowe zakupy dla całej rodziny, a zwierzęta są jej nieodłączną częścią. Rozszerzenie tej kategorii produktów było dla nas bardzo ważnym krokiem, a w proces ten zaangażowaliśmy naszych klientów, którzy pomogli nam dobrać odpowiedni asortyment i marki podczas badania konsumenckiego. Jesteśmy firmą pet friendly, dlatego naturalnym krokiem było połączenie wprowadzenia nowej oferty z akcją wspierającą zwierzęta w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za ich zaangażowanie – podkreśla Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach tej akcji Frisco zorganizował również konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Warszawie rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz nagrody dodatkowe w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.

Zdjęcia: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się