40 klientów, 83 realizacje i 2 kanały partnerskie
W pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku firma Abstra w dalszym ciągu podążała ścieżką intensywnego rozwoju. Pozyskanie 40 klientów w okresie stanowi wzrost o 67% w stosunku do analogicznego okresu w 2018 roku. W efekcie Abstra wykonała w tym czasie 83 realizacje dla partnerów komercyjnych, czyli o 38% więcej niż rok wcześniej. Dodatkowo w lutym i maju br. firma uruchomiła dwa kanały stworzone w całości we współpracy z partnerami komercyjnymi – „Jak TO Robić?” wraz z marką Durex oraz „Kumaty” z siecią Żabka Polska. Z średnią wyświetleń przekraczającą 375 tysięcy wyświetleń na odcinek, „Jak TO Robić?” jest aktualnie największym kanałem komercyjnym na YouTube w Polsce.
Zobacz również
– Bardzo cieszymy się z zaufania, jakim obdarzają nas partnerzy komercyjni. Stale rośnie liczba zapytań od nowych klientów, co stanowi dowód na to, że nasze realizacje są jakościowe i realnie przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży danego produktu lub wzrostu świadomości marki w grupie docelowej 13-30. Sporym osiągnięciem jest dla nas również sukces naszych kanałów partnerskich na YouTube, co również zostało już zauważone przez rynek. Jestem przekonany, że do końca roku uda nam się uruchomić kolejne tego typu kanały – powiedział Maciej Szwarc, prezes Abstra.
49% wzrostu przychodów i 119% więcej dochodu z AdSense
Zwiększona liczba współprac komercyjnych zaowocowała wzrostem przychodów firmy. W pierwszym półroczu 2019 roku Abstra uzyskała poziom 3 mln 553 tysięcy złotych wpływów, co stanowi wzrost o 49% w stosunku do analogicznego okresu 2018 roku. Firmie udało się również uzyskać przyrost wyświetleń swoich produkcji. Liczące 16 kanałów portfolio Abstra w sześć miesięcy bieżącego roku zyskało ponad 290 milionów wyświetleń na YouTube, co stanowi wzrost o 15% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Większa liczba wyświetleń przyczyniła się również do przeszło dwukrotnego wzrostu dochodów z AdSense, przekraczającego kwotę 460 tysięcy PLN.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Naszym celem na 2019 rok jest zbliżenie się do progu rentowności. Poziom przychodów, jakie uzyskaliśmy w pierwszej połowie tego roku pozwala wierzyć, że pod koniec roku będziemy mogli cieszyć się z osiągnięcia tego trudnego celu. W ostatnich tygodniach ciężko pracowaliśmy nad przygotowaniem się do ekspansji na zupełnie nowy obszar. Już wkrótce będziemy informowali o szczegółach tego projektu – dodał Maciej Szwarc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing