Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.
Point of View przygotowała profil marki w Facebooku pod adresem facebook.com/piwokrolewskie i jest odpowiedzialna za jego prowadzenie. Ma on wyróżniać się komunikacją osadzoną bardzo mocno w kontekście Warszawy. Królewskie nie miało do tej pory oficjalnego fanpage’a w Facebooku.
Zobacz również
– Królewskie to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach, cenione przez mieszkańców stolicy i od zawsze silnie z nią związane. Dlatego stawiamy na autentyczne zdjęcia robione w przestrzeni miejskiej, komentujące to, co stolica ma do zaoferowania swoim mieszkańcom, przedstawiające ciekawe lokalizacje oraz to co dzieje się w Warszawie – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie.
Profil ma być prowadzony z przymrużeniem oka i lekką dwuznacznością nawiązującą do „piwnego momentu” w codziennym życiu konsumenta. Dopełnieniem każdego postu jest claim marki: „Tak smakuje Warszawa”.
– Nietypowy pomysł i zdjęcia wykonywane specjalnie na potrzeby takiej komunikacji pozwalają wyróżnić posty Królewskiego na tablicach użytkowników. Pierwsze tygodnie od uruchomienia profilu potwierdzają słuszność tej strategii. Profil polubiło już ponad 7 tys. osób. Obserwujemy też, że dużo postów jest udostępnianych innym użytkownikom – dodaje Mariusz Majewski, partner w Point of View.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Agencja przygotowała również nową odsłonę strony www.krolewskie.pl, która pełni rolę huba grupującego wszystkie aktywności marki w sieci, oraz stronę towarzyszącą trwającej obecnie promocji konsumenckiej Królewskiego: www.krolewskie.pl/loteria. Na stronie można sprawdzić zasady promocji, a także znaleźć na interaktywnej mapie sklepy biorące udział w loterii promocyjnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Marka Królewskie włącza się w ten sposób w obchody 100-lecia warszawskiej Legii, której jest sponsorem od 2004 r. Do wygrania w loterii są m.in. koszulki meczowe Legii. Akcja potrwa do połowy listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Point of View odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie dużej aktywacji, związanej z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy ( http://www.mojawawa.krolewskie.pl ) – agencja zajęła się przygotowaniem całego projektu w sieci Internet, obsługą konkursu oraz towarzyszącą mu kampanią digital. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zadaniem uczestników jest dodawanie ciekawych, nieoczywistych i wyjątkowych miejsc na mapie nieoficjalnej Warszawy (wystarczy wskazać miejsce na mapie, określić kategorię miejsca i dodać krótkie uzasadnienie, dlaczego to miejsce powinno znaleźć się w zestawieniu). Użytkownicy mają do wyboru 5 kategorii miejsc: Trochę kultury, Tego nie wie nikt, Na świeżym powietrzu, Kultowe miejsca, Warszawskie symbole.
Codziennie trzy najciekawsze zgłoszenia nagradzane są czteropakami piwa Królewskie z otwieraczami, co tydzień autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń otrzymują bilety kwartalne ZTM, a na zakończenie wybrane zostaną także trzy najlepsze zgłoszenia w całym konkursie – ich autorzy otrzymają nagrody w postaci lotu helikopterem nad Warszawą, wraz z osobą towarzyszącą.
Pomysłodawcą akcji tworzenia mapy nieoficjalnej Warszawy jest agencja Roots PR, natomiast agencja Point of View osadziła ten pomysł w konkretnym rozwiązaniu digital. Media kupuje dom mediowy Starcom Mediavest. Akcję wspiera przygotowana przez Point of View kampania, wykorzystująca m.in. reklamy display, zwłaszcza w kanale mobile, oraz reklamę na Facebooku. Na zakończenie akcji zaplanowane jest stworzenie we współpracy z wydawnictwem Agora spacerownika, który zostanie dołączony do „Gazety Stołecznej”, warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej”.
Przygotowaną przez agencję Point of View animację dotyczącą kampanii można obejrzeć tutaj:
Agencja Point of View obsługuje również inną markę z portfolio Grupy Żywiec – piwo Tatra, dla którego prowadzi komunikację na oficjalnym profilu marki w Faceboku pod adresem facebook.com/tatrapiwo oraz stworzyła i prowadzi stronę internetową www.tatra.pl