Przyjdź do kina i zobacz reklamy, które są zbyt dobre do telewizji! Pełen emocji i rozrywki, dwugodzinny seans to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć reklamy docenione na tegorocznym Festiwalu Kreatywności w Cannes. Ten niezwykły pokaz międzynarodowych reklamówek bawi jak najlepsza komedia, wzrusza niczym wytrawny dramat oraz wciąga i zaskakuje jak mocny thriller. To światowej klasy animacje, produkcje z niesamowitymi efektami specjalnymi, przypominające często etiudy filmowe. Pokaz już na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, a z roku na rok poszerza swoje grono fanów, bijąc rekordy popularności.
Pokaz odbędzie się 22 listopada o godz. 19.00, jednocześnie w ośmiu miastach Polski. Zapraszamy do sieci kin Multikino: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań Stary Browar, Warszawa Ursynów, Warszawa Złote Tarasy, Wrocław Pasaż, Zabrze.
Zobacz również
Bilety dostępne od 12 października w kasach biletowych lub online na stronie Multikina www.multikino.pl.
Cena biletów:
- Multikino Złote Tarasy: 37,00 PLN BRUTTO /bilet normalny
- Multikino Ursynów: 35,00 PLN BRUTTO /bilet normalny
- Pozostałe kina: 27,00 PLN BRUTTO /bilet normalny
Więcej informacji na temat Pokazu Cannes Lions znajduje się na stronie www.imaginationday.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Saatchi & Saatchi IS
Sponsorzy: AMS, DPD
Partnerzy: Coca-cola, Erly, MyTaxi
Patroni medialni: Marketer +, NowyMarketing, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Social Press, Filmweb, Next.gazeta.pl, Radio Kampus, Dla Studenta
Słuchaj podcastu NowyMarketing