…firmę do konkursu Siła Przyciągania 2016 organizowanego przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, Grupę Work Service, PwC i Orange.
– Szukamy przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorców, którzy zrozumieli, że rozwój ich biznesu jest możliwy tylko dzięki najlepszym kadrom. Chcemy wyłonić ambasadorów nowego rynku pracy, którzy najlepiej odnaleźli się w zmieniających się realiach, a także wdrożyli efektywne mechanizmy z zakresu HR. Ich przykłady mogą stać się wzorem i inspiracją dla pozostałych uczestników rynku. Bo przyszłość, bez zaangażowania pracodawców i dobrych narzędzi skierowanych do kandydatów, nie istnieje – podkreśla Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service’u – partnera strategicznego konkursu.
Zobacz również
– W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji – mówi Ewa Zmysłowska, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC, który jest partnerem merytorycznym konkursu.
Pracodawcy marzeń zostaną nagrodzeni w trzech obszarach: „Kampania employer branding”, „Proces Rekrutacji” i „Retencja”. Kapituła konkursu przyzna również nagrodę Master Champion firmie o największej sile przyciągania.
Jak wziąć udział w konkursie
Wejdź na stronę silaprzyciagania.pl, w opisie kategorii sprawdź, co będziemy oceniać, przygotuj prezentację i wyślij zgłoszenie przez formularz do 30 września.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kategorie konkursu
Kampania employer branding
Najlepsza kampania employer branding
Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Proces rekrutacji
Employer branding w procesie rekrutacji
Innowacja w rekrutacji — candidate interaction
Retencja
Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
Najlepszy program zarządzania talentami