IAB MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia przyjmowane są w 16 kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada.
Kampanie reklamowe oceniane są jako całość – jury IAB MIXX Awards analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.
Zobacz również
Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital.
Kategorie konkursowe
Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Best Use of Social Media
- Brand Awareness and Positioning
- Commerce
- Content Marketing
- Cross Media Integration
- Data Driven & Precision Marketing
- Digital Experience
- Games & eSport
- Innovation & Smart Solution
- Launch
- Limited Budget
- Offline Digitizing
- Online Marketing with Influencer
- Perfomance Marketing
- Public Service, non-profit campaign & CSR
- UX
Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Jurorzy
Zwycięzców konkursu wybierze jury – wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów.
Skład jury dostępny jest na stronie mixx-awards.pl/jury/.
Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.
Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.
Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Patroni medialni: NowyMarketing, Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Wirtualna Polska