#PolecajkiNM cz. 21: Harari o AI, raport o przebodźcowanej współczesności, konwersja PPC według branży

#PolecajkiNM cz. 21: Harari o AI, raport o przebodźcowanej współczesności, konwersja PPC według branży
W 21. odsłonie cyklu #PolecajkiNM przedstawiamy m.in. raport o przebodźcowanej współczesności, najnowszy odcinek podcastu „99 twarzy AI”, w którym Karol Stryja rozmawia z Sebastianem Kondrackim o modelu językowym Bielik v2 oraz zaproszenie na webinar „Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r.” współorganizowany przez Nextbike. Które publikacje wpadły nam w oko w redakcji NowegoMarketingu?
O autorze
2 min czytania 2024-08-30

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

Przeczytaj

Harari o AI

„Nigdy nie przywołuj siły, której nie możesz kontrolować”. Zapomnij o hollywoodzkich przedstawieniach uzbrojonych robotów biegających dziko po ulicach – rzeczywistość sztucznej inteligencji jest o wiele bardziej niebezpieczna, ostrzega Yuval Noah Harari w ekskluzywnym fragmencie swojej nowej książki, który został opublikowany na łamach The Guardian.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport Answear.com o przebodźcowanej współczesności

Analitycy z Answear, w ramach trzeciej edycji kampanii „Zadbaj o to, co jest w środku”, skupili się na jednym z największych wyzwań naszych czasów – przebodźcowaniu i wpływem mediów społecznościowych. W wyniku działań powstał raport „Przebodźcowana współczesność – jak sobie z nią radzić?”.

fot. mat. pras. Answear

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Badanie: Jak social media moderują treści dotyczące samobójstw oraz samookaleczania 

Fundacja Molly Rose (MRF) opublikowała badania, które dowodzą, że dzieci są narażone na ryzyko w mediach społecznościowych, ponieważ główne platformy social media nie potrafią wykryć i usunąć niebezpiecznych treści promujących samobójstwo oraz samookaleczenie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badania MRF pokazują, że reakcja wielu firm technologicznych na treści dotyczące samobójstw i samookaleczenia jest niespójna, nierówna i nieadekwatna do celu. Fundacja przeanalizowała publicznie dostępne zapisy ponad 12 milionów decyzji o moderacji treści podjętych przez sześć witryn: Facebook, Instagram, Pinterest, Snapchat, TikTok i X.

fot. mat. pras. Molly Rose Foundation

Średnie wskaźniki konwersji PPC według branży

Jak wyliczyć i wzmocnić poziom wskaźnika konwersji PCC w poszczególnych branżach? Co zrobić, aby zoptymalizować prowadzone kampanie? M.in. o tym przeczytasz w raporcie opublikowanym na portalu Unbounce. Ta publikacja to potężna dawka wartościowych informacji dla wszystkich marketerów.

fot. www.unbounce.com

Wydatki na reklamę natywną w 2024 r.

„Ile kosztują reklamy natywne w 2024 roku?” – oto główne pytanie postawione przez twórców raportu portalu Stacked Marketer. Ponadto, w publikacji znajdziesz również informacje m.in. na temat tego, które kraje wydają na tę formę promocji najwięcej oraz w której części roku najlepiej stawiać na reklamę natywną.

fot. www.stackedmarketer.com

Podcasty

Jagoda Bugaj, dyrektorka marketingu marki Vistula, opowiada w najnowszym odcinku videocastu „E-commerce oczami praktyków” o tym, jak od kulis wyglądają działania brandu. Cykl prowadzą Piotr Szyszka i Michał Broś, a całość jest poświęcona różnorodnym aspektom prowadzenia sprzedaży online. W tej odsłonie dowiesz się m.in. jak branża fashion łączy się z e-commerce.

W najnowszym odcinku „Marketingu opartego na danych” Sebastian Suma skupia się na różnorodnych strategiach marketingowych w e-commerce. Wraz z gościem odcinka, Pawłem Paszkowskimdyrektorem zarządzającym w agencji Strigoo, Suma rozmawia m.in. o tym, po co przygotowywać strategię marketingową.

Wysłuchaj najnowszego odcinak podcastu Łukasza Kosuniaka „Business Marketer” i poznaj fakty i mity na temat roli marki w organizacji B2B. To pierwsza odsłona cyklu po wakacyjnej przerwie, a impulsem do jego powstania była dyskusja zainicjowana przez Igora Bielobradka, specjalista w dziedzinie marketingu B2B, na portalu LinkedIn.

Sprawdź, jak powstawał Bielik, pierwszy polski model językowy oparty o AI. Okazją do tego będzie kolejny odcinek podcastu „99 twarzy AI” Karola Stryi. Historię i plany na przyszłość dotyczące Bielika zdradza Sebastian Kondracki, „człowiek, od którego to wszystko się zaczęło”.

Wydarzenia

Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r.? Dowiedz się podczas webinaru organizowanego we współpracy z Nextbike. Zapisz się już dziś i zarezerwuj miejsce na wydarzeniu, podczas którego zdobędziesz wiedzę na temat jednej z najbardziej efektywnych form promocji we współczesnej przestrzeni miejskiej.

PS PolecajkiNM cz. 20: Harley-Davidson rezygnuje z DEI, Top 50 Gen AI Apps, perspektywy rozwoju e-commerce w Polsce 2024-2028

W 20. odcinku cyklu #PolecajkiNM prezentujemy m.in. decyzję firmy Harley-Davidson o rezygnacji z inicjatywy DEI, raport „Top 50 Gen AI Consumer Mobile Apps” i kolejny odcinek podcastu Marka Kicha „Sztuka e-commerce” na temat tego, czy warto jeszcze prowadzić blog. Które jeszcze treści z mijającego tygodnia warto poznać?